تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8

نحوه مشاهده تعداد و جزئیات سهام فروخته شده سهام عدالت

  • کد خبر : 100090
  • 15 شهریور 1399 - 13:46
نحوه مشاهده تعداد و جزئیات سهام فروخته شده سهام عدالت

. سخنگوی سهام عدالت گفت: دسترسی به اطلاعات سهامداران اعم از اینکه تعداد سهام کدام دارایی‌شان کم شده، کدام باقی مانده و ارزش روز دارایی‌شان چقدر است امکانپذیر شده است. به گزارش مهر، حسین فهیمی سخنگوی سهام عدالت، در پاسخ به این سوال که سهامداران عدالت از چه راهی می‌توانند متوجه شوند که کدام سهمشان […]

.

سخنگوی سهام عدالت گفت: دسترسی به اطلاعات سهامداران اعم از اینکه تعداد سهام کدام دارایی‌شان کم شده، کدام باقی مانده و ارزش روز دارایی‌شان چقدر است امکانپذیر شده است.

به گزارش مهر، حسین فهیمی سخنگوی سهام عدالت، در پاسخ به این سوال که سهامداران عدالت از چه راهی می‌توانند متوجه شوند که کدام سهمشان به فروش رفته است، گفت: تمام اطلاعات سهامداران در سامانه sahamedalat.ir قابل مشاهده است. این اطلاعات شامل این موارد می‌شود: اینکه تعداد کدام سهام شان کم شده، کدام باقی مانده و ارزش روز دارایی‌شان چقدر است.

وی ادامه داد: این سامانه، مانده سهام را به سهامدار اعلام می‌کند اما مستقیماً سهام فروخته شده را نشان نمی‌دهد بلکه سهامدار باید خودش اطلاعات را مدیریت کند و بداند در گذشته چه مقدار از آن سهم را داشته و در حال حاضر چه مقدار از آن را در اختیار دارد. به عنوان نمونه اگر در نمادی در گذشته ۴۰ سهم داشته، اگر در سامانه نشان دهد که در حال حاضر مانده سهم وی در آن نماد، ۱۰ سهم است، این نشان می‌دهد که ۳۰ سهم سهامدار توسط کارگزاری یا بانک فروخته شده است.

گفتنی است، با آزادسازی ۳۰ دیگر از سهام عدالت، مجموع سهام عدالت آزادشده برای سهامدارانی که روش مستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده اند به ۶۰ درصد رسیده است و این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه کارگزاری‌ها سهام عدالتشان را بفروشند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=100090

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰