تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
10

جهرمی: پیامبر در ۴۰ سالگی مبعوث شد مجلس شرط نامزدی ریاست جمهوری را ۴۵ سالگی می گذارد

  • کد خبر : 100167
  • 17 شهریور 1399 - 11:36
جهرمی: پیامبر در ۴۰ سالگی مبعوث شد مجلس شرط نامزدی ریاست جمهوری را ۴۵ سالگی می گذارد

جمهوریت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: تا الان برنامه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نداشتم. محمدجواد آذری‌جهرمی در برنامه یه روز تازه گفت: تا الان برنامه‌ای برای کاندیدا شدن ریاست‌ جمهوری نداشتم هر چند که در همان لحظه اعلام رای اعتماد این زمزمه بین نمایندگان مجلس شروع شد. […]

جمهوریت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: تا الان برنامه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نداشتم.

محمدجواد آذری‌جهرمی در برنامه یه روز تازه گفت: تا الان برنامه‌ای برای کاندیدا شدن ریاست‌ جمهوری نداشتم هر چند که در همان لحظه اعلام رای اعتماد این زمزمه بین نمایندگان مجلس شروع شد.

وی افزود: هدف آن کسانی که این موضوع را مطرح کردند این بود که بخواهند حسادت ایجاد کنند که علیه من فصاسازی شود.‌‌ هر چند که الان مجلس دنبال حداقل گذاشتن برای سن ریاست جمهوری است و علی‌رغم اینکه پیامبر در ۴۰ سالگی به بعثت رسید پیشنهاد دادند که حداقل سن ریاست جمهوری را ۴۵ سال تعیین خواهند کرد.

برنامه «یه روز تازه» کاری است از گروه اجتماعی شبکه پنج که از ابتدای هفته تا چهارشنبه هر روز صبح از ساعت ۷ تا ۹ و به مدت ۱۲۰ میهمان خانه‌های مردم است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=100167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰