تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
16

سخنگوی شورای نگهبان: شاید رئیس‌جمهور زن هم داشته باشیم

  • کد خبر : 100407
  • 24 شهریور 1399 - 13:19
سخنگوی شورای نگهبان: شاید رئیس‌جمهور زن هم داشته باشیم

جمهوریت: عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگویی با روزنامه «اطلاعات» در پاسخ به سوالی درباره ریاست‌جمهوری خانم‌ها گفت: دقیقا مساله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است. شاید در دوره‌ای ریاست‌جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد؛ کما اینکه در هیچ دوره‌ای وزیر زن نداشتیم، اما در دولت آقای احمدی‌نژاد یک وزیر زن […]

جمهوریت: عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگویی با روزنامه «اطلاعات» در پاسخ به سوالی درباره ریاست‌جمهوری خانم‌ها گفت: دقیقا مساله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است.

شاید در دوره‌ای ریاست‌جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد؛ کما اینکه در هیچ دوره‌ای وزیر زن نداشتیم، اما در دولت آقای احمدی‌نژاد یک وزیر زن هم منصوب شد.

بنابراین منع قانونی وجود ندارد و شاید در دوره‌های آتی رئیس‌جمهور زن هم داشته باشیم. عباسعلی کدخدایی همچنین در این گفت‌وگو گفت: من در طول این ۲۰ سالی که در شورای نگهبان بوده‌ام هر طرح و ایده‌ای داشته‌ام به میدان آورده‌ام و فکر نمی‌کنم طرح جدیدی داشته باشم، پس چه بهتر که من کنار بروم و فرد دیگری که جوان باشد بیاید و نظرات متفاوتی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=100407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰