تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
7

افتتاح پروژه های عمرانی با وجود تحریم ها تعطیل نشده است

  • کد خبر : 100491
  • 26 شهریور 1399 - 8:58
افتتاح پروژه های عمرانی با وجود تحریم ها تعطیل نشده است

معاون هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور گفت: افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی کشور با وجود تحریم ها تعطیل نشده است. به گزارش خبرنگار مهر، مهدی علیخانی بعد از ظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مناطق مختلف شهرستان ورامین، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تحریم‌ها نتوانستند جلوی […]

معاون هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور گفت: افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی کشور با وجود تحریم ها تعطیل نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی علیخانی بعد از ظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مناطق مختلف شهرستان ورامین، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تحریم‌ها نتوانستند جلوی پیشرفت و افتتاح پروژه‌های عمرانی کشور را بگیرند، اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که هر پنجشنبه پروژه‌های عمرانی خوبی توسط رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در فرصت باقیمانده از خدمت دولت، شاهد اتفافات مثبت در سطح کشور، استان تهران و به ویژه شهرستان ورامین خواهیم بود گفت: تحریم‌ها نمی‌توانند سدی برای اجرای پروژه‌ها باشند و توجه به پروژه‌های فرهنگی کم نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور افزود: با توجه به اینکه ۵ و نیم سال از عمر ۷ ساله دولت فعلی در تحریم‌های سنگین سپری شده است از لحاظ بو دجه و درآمدهای ارزی شرایط سختی را متحمل شده ایم.

علیخانی بیان داشت: خدمات نظام در حوزه درمان، اقتصاد و کمک‌های معیشتی در نقاط مختلف کشور با توجه به وجود همه مشکلات قطع نشده و ارائه شده و دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ناشی از کرونا معطوف کرده‌است و در مواجهه با ویروس گرچه دچار مشکلاتی شده ایم اما اینها دلیلی بر این نیست که بعضی از پروژه‌ها، مسائل اجتماعی، فرهنگی، علمی و آموزشی نادیده گرفته شود.

وی گفت: گام‌های مهم و مؤثری در راه‌اندازی و افتتاح پروژه‌های زیرساختی، عمرانی و صنعتی در سراسر کشور انجام شده که می‌تواند برای مردم امید بخش باشد.

بر اساس این گزارش معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور امروز از چند پروژه اجتماعی، فرهنگی و میراثی و یک محله حاشیه‌نشین در شهرستان ورامین بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=100491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰