تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
13

کمیته انتخابات جبهه پایداری فعالیت خود را آغاز کرد

  • کد خبر : 101032
  • 12 مهر 1399 - 11:28
کمیته انتخابات جبهه پایداری فعالیت خود را آغاز کرد

جمهوریت: سخنگوی جبهه پایداری از تشکیل ستاد انتخابات جبهه پایداری خبر داد، اما برگزاری جلسه با نامزدها را رد کرد. به گزارش روابط عمومی جبهه پایداری، مجید متقی فر با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال ۱۴۰۰ گفت: کمتر از یک سال دیگر به انتخابات ریاست جمهوری مانده است […]

جمهوریت: سخنگوی جبهه پایداری از تشکیل ستاد انتخابات جبهه پایداری خبر داد، اما برگزاری جلسه با نامزدها را رد کرد.

به گزارش روابط عمومی جبهه پایداری، مجید متقی فر با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال ۱۴۰۰ گفت: کمتر از یک سال دیگر به انتخابات ریاست جمهوری مانده است و به همین منظور جبهه پایداری انقلاب اسلامی برای انتخاب فرد اصلح و انقلابی، کمیته انتخابات خود را تشکیل داده است.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، افزود: در حال حاضر برنامه ریزی‌ها برای انتخابات شورای شهر در حال انجام است و شعب استانی در حال گزینش و انتخاب نفرات خود برای حضور در انتخابات شورای شهر هستند.

متقی فر درباره جلسات این جبهه با برخی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: جبهه پایداری هنوز به صورت رسمی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری با کسی جلسه برگزار نکرده و صحبت‌های مطرح شده درباره نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری صرفا گمانه زنی بوده و مرجعیتی ندارند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=101032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰