تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

پیشنهاد دورکاری کارمندانی تهرانی به وزارت کشور

  • کد خبر : 101090
  • 13 مهر 1399 - 14:44
پیشنهاد دورکاری کارمندانی تهرانی به وزارت کشور

جمهوریت: استاندار تهران از پیشنهاد دورکاری کارکنان پایتخت به وزارت کشور خبر داد. انوشیروان محسنی بندپی صبح یکشنبه در جلسه استانی مقابله با کرونا با اشاره به روند افزایش مراجعان و بستری‌ها در استان تهران اظهار داشت: تعطیلات هفته‌های گذشته و سفرها سبب افزایش میزان شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و به ویژه استان […]

جمهوریت: استاندار تهران از پیشنهاد دورکاری کارکنان پایتخت به وزارت کشور خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی صبح یکشنبه در جلسه استانی مقابله با کرونا با اشاره به روند افزایش مراجعان و بستری‌ها در استان تهران اظهار داشت: تعطیلات هفته‌های گذشته و سفرها سبب افزایش میزان شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و به ویژه استان تهران شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار تهران ادامه داد: پیشنهادات مختلفی به وزارت کشور فرستاده شده چرا که میزان تراکم جمعیت و تردد در تهران باید کاهش پیدا کند که در این زمینه پیشنهاد دورکاری با توجه به حضور ۴۸۰ هزار کارمند ستادی و ۱۶۰ هزار کارمند ملی ضروری به نظر می‌رسد.

محسنی بندپی همچنین با اشاره به کاهش فاصله گذاری اجتماعی در وسایل حمل و نقل عمومی گفت: میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو به طور میانگین ۳۵ درصد و در حوزه تاکسیرانی و اتوبوسرانی ۵۵ درصد می‌باشد که با این شرایط نیازمند اقدامات مناسب برای کاهش فاصله گذاری اجتماعی هستیم.

وی همچنین تصریح کرد: نظارت بر فعالیت اصناف و پاساژها باید تشدید شود چرا که برخی از آنها دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند، ضمن اینکه در این زمینه تصمیمات باید طولانی مدت در نظر گرفته شود تا اثربخشی لازم را داشته باشند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: این پیشنهادها و همچنین مواردی همچون اعمال جریمه برای مسافرت‌های غیرضروری را به ستاد ملی کرونا و وزارت کشور اعلام می‌کنیم تا بتوانیم شرایط تهران به درستی مدیریت کنیم.

وی گفت: ساکنان و شهروندان استان تهران از حضور در اماکن شلوغ و پرجمعیت خودداری کرده و در صورت حضور تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را رعایت کنند.

محسنی بندپی بیان داشت: نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک در مراکز شلوغ تشدید می‌شود و از شهروندان و اصناف مختلف درخواست می‌شود پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=101090

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰