تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
12

بازداشت متخصص زورگیری از زنان ورزشکار

  • کد خبر : 104265
  • 18 دی 1399 - 20:53
بازداشت متخصص زورگیری از زنان ورزشکار
متهم برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

جمهوریت:
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زورگیر خشن که با تهدید سلاح سرد از زنان ورزشکار در پارک ها زورگیری می کرد، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی افزود: ۱۵ آذرماه سال جاری کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران سارق مسلحی را در پرونده سرقت مسلحانه دستگیر کردند، ولی اصرار داشت که نقشی در سرقت مسلحانه نداشته و بیگناه است.

وی افزود: حین تحقیقات پلیسی، پرونده های مشابهی مبنی بر زورگیری از زنان و مردان در خیابان های خلوت و پارک ها به کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد که در پایش اطلاعات به دست آمده، فرضیه یکی بودن متهم پرونده ها قوت گرفت.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه اکثر مالباختگان زنان ورزشکار هستند که حین پیاده روی و ورزش در پارک توسط سارقی با تهدید سلاح سرد اموالشان از قبیل تلفن همراه و طلا سرقت شده است، گفت: پنج نفر از زنان ورزشکار، سارق مسلح را شناسایی و اظهار کردند که متهم پرونده شان مسلح بوده است.
نجفی با بیان اینکه متهم به ناچار در ادامه تحقیقات تکمیلی به جرم ارتکابی اعتراف کرد، اظهارکرد: متهم برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار دارد

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=104265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰