تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
13

لاریجانی کاندیدا نشده، تخریب‌ها شروع شد

  • کد خبر : 104390
  • 23 دی 1399 - 11:42
لاریجانی کاندیدا نشده، تخریب‌ها شروع شد
حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه گفته بود لاریجانی میان بعضی از اصولگرایانی که جزء ساکتین فتنه بودند یا به هر حال جزء معتدلین به حساب می‌آیند ممکن است طرفدارانی جدی داشته باشد

جمهوریت: یک چهره اصولگرای نزدیک به رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز که آقای لاریجانی برای انتخابات اعلام آمادگی نکرده است که آقایان جلو افتاده‌اند و به پیشواز تخریب او می‌روند.


عزت الله یوسفیان ملا در واکنش به اظهارات روز گذشته حمیدرضا ترقی که گفته بود «لاریجانی میان بعضی از اصولگرایانی که جزء ساکتین فتنه بودند یا به هر حال جزء معتدلین به حساب می‌آیند ممکن است طرفدارانی جدی داشته باشد»، گفت: هنوز که آقای لاریجانی برای انتخابات اعلام آمادگی نکرده است که آقایان جلو افتاده‌اند و به پیشواز تخریب او می‌روند.

وی افزود: چه سازوکار و چه تشکیلاتی در اختیار آقایان است که می‌توانند به یک نفر بگویند «مطلوب ساکتین فتنه» و سوال این است که اگر کسی این چنین بود، اصلا مقام معظم رهبری او را به عنوان مشاور خود منصوب می‌کرد؟ این افراد حتی احترام بزرگان کشور را هم نگه نمی‌دارند.

نماینده مجلس دهم با اشاره به قدردانی رهبر انقلاب از رئیس مجلس دهم، اظهار داشت: اگر آقای لاریجانی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی می‌کرد و آقایان هم یک دستگاه آمارگیری دقیقی داشتند و یک نظرسنجی انجام می‌داند که چنین است و بعد در آن صورت اعلام نظر می‌کردند متفاوت بود؛ روشن نیست این افراد جواب خدا را چه می‌دهند.

وی افزود: مقام معظم رهبری روز پایان مجلس دهم اسمی از مجلس نیاوردند اما از شخص آقای لاریجانی قدردانی فرمودند و به ایشان حکم مشاور دادند. در چنین شرایطی آیا این اظهارات بی‌احترامی به نظر رهبری نیست؟

یوسفیان ملا با بیان اینکه انگیزه شخصی افراد عامل این توهین‌ها است، بیان داشت: برخی افراد تصور می‌کنند که بزرگ شدن و رشدشان در گروی توهین به بزرگان است و با ترور شخصیت بزرگ می‌شوند.

وی در پایان گفت: مخاطب این سخن من آقای ترقی نیست، اما این تخریب‌ها معمولا زمینه شخصی دارد، افرادی هستند که می‌خواهند خودشان را چهره کنند و می‌بینند عملکرد قابل توجهی ندارند که مشهور و معروف شوند، در نتیجه تلاش می‌‌کنند با توهین به اشخاص شناخته شده خودشان را بالا بکشند.

وی افزود: متاسفانه برخی‌ به دنبال شهرت از مسیر منفی هستند و فکر می‌کنند اگر با ترور شخصیت بزرگان به عرصه نیایند معروف نمی‌شوند. به همین دلیل وقتی هنوز آقای لاریجانی به نزدیکترین دوستان خود اعلام نکرده که برای انتخابات می‌آیم یا نمی‌آیم، این گونه دست به تخریب می‌زنند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=104390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰