تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

۶ نامزد احتمالى اصولگرایان براى انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

  • کد خبر : 104509
  • 26 دی 1399 - 1:54
۶ نامزد احتمالى اصولگرایان براى انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰
امروز علي نيكزاد، رستم قاسمي، جليلي، قاليباف و هاشمي به عنوان كانديدا مطرح هستند.

جمهوریت:
منصور حقیقت ‌پور، کنشگر سیاسی اصولگرا در رابطه با کاندیداتوری رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: «کاندیدا بودن رییسی هنوز جدی نشده است و من هیچ نشانه‌ای از حضور او تا اینجا نمی‌بینم ولی اگر شرکت کند می‌تواند، کاندیدای جدی اصولگرایان باشد و بر سایر کاندیداهای این جناح ارشدیت داشته باشد و به اصطلاح بقیه را بر سر جای‌شان بنشاند. اگر رییسی نیاید کسی در آن حد و اندازه نیست.»

به گزارش برنا، او افزود: «امروز علی نیکزاد، رستم قاسمی، جلیلی، قالیباف و هاشمی به عنوان کاندیدا مطرح هستند. اینکه همه اینها را یکجا جمع کنیم و به نتیجه برسیم کار بسیار سختی است. اما شاید آمدن رییسی بتواند تکلیف بقیه گزینه‌ها را مشخص کند و حرف آخر را بزند.

او تاکید کرد: «اما اگر رییسی جدی باشد، می‌تواند با آمدن خود این طیف را منسجم و همچنین وحدتی ایجاد کند ولی در غیر این صورت اصولگرایان حداقل سه، چهار نماینده خواهند داشت.» حقیقت‌پور ادامه داد: « رییسی مدت‌ها دادستان قوه قضاییه بود و امروز ریاست این قوه را بر عهده دارد. او هندوانه‌ای رسیده و خوش طعم است ولی آمدن او به قوه مجریه می‌تواند، هزینه برای نظام داشته باشد و ما باید مجددا به سمت قوه قضاییه بیاییم و خرج کنیم.»

حقیقت‌پور اضافه کرد: «متاسفانه هر کسی به این سو آمده گفته است من ویرانه‌ای تحویل گرفته‌ام و هر کسی بیاید باید ترمیم کند. در مورد قالیباف هم، حضور او در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌تواند موجب قهر مردم تهران با او شود، چون تهرانی‌ها برای حضور در پارلمان به قالیباف رای دادند.»

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=104509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰