تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
16

قالیباف خطاب به روحانی: چرا عصبانی شده‌اید

  • کد خبر : 104690
  • 03 بهمن 1399 - 0:42
قالیباف خطاب به روحانی: چرا عصبانی شده‌اید
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به عصبانیت دولتی‌ها از تغییرات بودجه، نوشت: مردم هفت سال نتیجه بودجه به اصطلاح کارشناسی این دولت را دیده‌اند.

جمهوریت: قالیباف، رییس مجلس به انتقادات اخیر روحانی از نمایندگان مجلس بر سر لایحه بودجه ۱۴۰۰ واکنش نشان داد و نوشت: «چرا عصبانی شده‌اید از اینکه مجلس می‌خواهد بودجه را به نفع مردم اصلاح کند».

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، در حساب توییتری خود نوشت: «مردم هفت سال نتیجۀ بودجۀ به اصطلاح کارشناسی این دولت را دیده‌اند که منفعت را دلال‌ها و رانت‌خوارها برده اند و گرانی و بیکاری‌، سهم مردم شده است.

چرا عصبانی شده‌اید از اینکه مجلس می‌خواهد بودجه را به نفع مردم اصلاح کند و عواید نورچشمی‌ها را شفاف به بهبود معیشت مردم اختصاص دهد؟»

روحانی چهارشنبه در جلسه هیئت دولت گفته بود: «ماحصل فروش روزانه ۲ میلیون و ۳۰۰هزار بشکه نفت در لایحه دولت، معادل ۱۹۹هزار میلیارد تومان بوده است اما آقایان در مجلس، ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار را به یک میلیون و ۵۰۰هزار بشکه کاهش داده اند و در مقابل درآمد ۱۹۹ هزار میلیارد تومانی را در کمیسیون تلفیق به ۲۳۰ هزار میلیارد تومان، یعنی ۳۱ هزار میلیارد تومان وابستگی بودجه به نفت را افزایش داده اند، عجب چشم بندی کرده اند! هرکسی که ۴ عمل اصلی حساب را بداند متوجه می شود که چه شده است.»

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=104690

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰