تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
15

کاندیدای ریاست جمهوری اصولگرایان کابینه اش را قبل از انتخابات اعلام می کند

  • کد خبر : 105101
  • 20 بهمن 1399 - 0:29
کاندیدای ریاست جمهوری اصولگرایان کابینه اش را قبل از انتخابات اعلام می کند
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به انتشار غیررسمی کابینه تعدادی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در توییتی واکنش نشان داد و نوشت: اینکه مردم در ‎انتخابات۱۴۰۰ نه فقط به یک نفر به عنوان رئیس‌جمهور بلکه به او و کابینه‌اش رای بدهند فکر درستی است، مدل ‎شورای ائتلاف «نامزد ـ کابینه» است.

جمهوریت: دبیر شورای ائتلاف با استقبال از این موضوع که در انتخابات ۱۴۰۰ مردم کاندیدای مورد نظر خود را همراه با کابینه‌اش انتخاب کنند، تأکید کرد: مدل ‎شورای ائتلاف «نامزد ـ کابینه» است.

پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در توییتی به انتشار غیررسمی کابینه تعدادی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم واکنش نشان داد.

سروری در توییتی نوشت: ‏اینکه مردم در ‎انتخابات۱۴۰۰ نه فقط به یک نفر به عنوان رئیس جمهور بلکه به او و کابینه‌اش رای بدهند فکر درستی است، مدل ‎شورای ائتلاف «نامزد ـ کابینه» است. اما پوسترهای رنگارنگی که این روزها شتابزده و از منابع نامعلوم منتشر می شود مردم را گیج کرده و به اصل این فکر لطمه می‌زند.

گفتنی است در روزهای گذشته در کانال‌های خبری گمنام و رسانه‌های غیررسمی فهرست‌های مختلفی منتسب به برخی چهره‌های ملی با عنوان کابینه ۱۴۰۰ منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=105101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰