تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
8

اولین کنگره فوق‌العاده حزب جمهوریت برگزار شد

  • کد خبر : 105999
  • 23 اسفند 1399 - 10:26
اولین کنگره فوق‌العاده حزب جمهوریت برگزار شد
در دومین مجمع عمومی عادی و اولین کنگره فوق‌العاده حزب جمهوریت : بازرسان برای مدت یکسال انتخاب و تغییرات اساسنامه تصویب شد

جمهوریت : دومین مجمع عمومی عادی و اولین کنگره فوق‌العاده روز جمعه ۲۲ اسفند ۹۹، پس از دریافت مجوزهای لازم، به صورت حضوری و مجازی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران برگزار و موارد زیر به تصویب اکثریت اعضای مجمع عمومی رسید.

۱. برای نخستین بار «آیین نامه نحوه اداره مجمع عمومی حزب جمهوریت» به تصویب رسید و این مجمع نیز طبق مفاد این آیین نامه اداره شد.

۱.گزارش دبیرکل و بازرسین حزب به مجمع عمومی ارائه شد.‌ بر اساس این گزارشات، رسیدگی به تخلفات اساسنامه‌ای و مغایر با شئونات حزبی برخی از اعضا؛ بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۲ اساسنامه به شورای مرکزی حزب واگذار شد. تا از طرف مجمع عمومی حزب تصمیم گیری نموده و با متخلفین حزبی برخورد نمایند.

۲.تغییرات ۷گانه مورد نظر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در اساسنامه حزب، عیناً بدون هیچ تغییر دیگر در قالب اصلاحات اساسنامه، به تصویب دوسوم اعضای حاضر در مجمع عمومی رسید و مقرر شد برای تصویب نهایی و انتشار در روزنامه رسمی به کمیسیون ارسال گردد.

۳بودجه سال ۱۴۰۰ حزب جمهوریت که از محل دریافت حق عضویت و کمک های مردمی پیش بینی شده بود به شرح سرفصل های پیش بینی شده به تصویب رسید.

۴.‌ سرکار خانم زهره سرهنگی، مهدی مومنی و محسن اربابیان به عنوان بازرسان اصلی و سرکار خانم ثمانه محمود آبادی و آقای بهراد رضازاده به عنوان بازرسان علی‌البدل انتخاب شدند.

۵. قطعنامه پایانی نیز قرائت شد و به تصویب حاضرین رسید.

لازم به ذکر است، دومین مجمع عادی حزب جمهوریت با درخواست و فراخوان بازرسان حزب و با مشارکت ۵۰۷ نفر از اعضا و اطلاع کمیسیون ماده۱۰ احزاب برگزاری و مصوبات با رای بیش از ۷۰ درصد از اعضای حاضر انجام شد.

گزارش‌ دبیرکل محترم حزب دکتر مجید نصیرپور، گزارش رئیس ستاد کنگره و قطعنامه پایانی از طریق همین پایگاه خبری حزب منتشر می‌شود.

روابط عمومی شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی

۹۹/۱۲/۲۳

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=105999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰