تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8

دستگیری مسببان مراسم ختم چند هزار نفری در خرمشهر

  • کد خبر : 106393
  • 25 اسفند 1399 - 14:45
دستگیری مسببان مراسم ختم چند هزار نفری در خرمشهر
تاکنون جسد تحویل خانواده متوفی داده نشده است و بر اساس مصوبه شورای تامین خرمشهر با تدابیر انتظامی و اجتماعی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور ۱۰ نفر، در یکی از آرامستان‌های خرمشهر دفن خواهد شد.

جمهوریت : فرماندار ویژه خرمشهر در خصوص برگزاری مراسم ترحیم چند هزار نفری در منطقه زهیریه در شرایط شیوع گسترده کرونا در منطقه توضیحاتی ارائه کرد.

محمد حیدری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری مراسم ترحیم چند هزار نفری در منطقه زهیریه خرمشهر که روز گذشته انجام شد، اظهار کرد: یک روز قبل از برگزاری مراسم اقدامات پیشگیرانه به منظور برگزاری مراسم از طریق دعوت از سران طوایف و شیوخ، صاحبان مجلس و فرزندان متوفی انجام شده بود و در مقر نیروی انتظامی از آن‌ها تعهد اخذ شده بود اما این افراد عهد خود را نقض کردند و مراسم برگزار شد.

وی افزود: با هماهنگی دادستان خرمشهر، حین برگزاری این مراسم، تعدادی از مسببان و برگزارکنندگان مراسم، دستگیر شدند؛ از روز گذشته تاکنون ۱۶ نفر از این افراد دستگیر شده و در بازداشت هستند. حین برگزاری مراسم نیز جمعیت از هم جدا و از ادامه برگزاری مراسم جلوگیری شد.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: دیگر افرادی که در برگزاری این مراسم دست داشتند اعم از دعوت‌کننده، مداح، شاعر و یا افرادی که تیراندازی کردند تحت تعقیب نیروی انتظامی هستند و شناسایی آن‌ها در حال انجام است. به محض اینکه این افراد شناسایی شوند نیز دستگیر و به دادستانی معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون جسد تحویل خانواده متوفی داده نشده است و بر اساس مصوبه شورای تامین خرمشهر با تدابیر انتظامی و اجتماعی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور ۱۰ نفر، در یکی از آرامستان‌های خرمشهر دفن خواهد شد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=106393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰