تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

دلار صعودی شد

  • کد خبر : 106662
  • 27 اسفند 1399 - 9:43
دلار صعودی شد
پوند با ۰.۲ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۸۹ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۸ درصد پایین رفت و ماندن در کانال ۱.۱۹ به ۱.۱۹۰ دلار رسید.

جمهوریت : ارزش دلار در مقابل بیشتر ارزهای مهم در دنیا بالا رفت کرد.

در ماه ژانویه کسری تراز حساب تجاری آمریکا باز هم رو به افزایش بوده و با ۱.۲ میلیارد دلار افزایش نسبت به ماه قبل، رقم ۶۸.۲ میلیارد دلار را ثبت کرده است. با این حال خبر خوب برای نگهدارندگان دلار اینکه حجم صادرات آمریکا در این ماه به ۱۹۱.۹ میلیارد دلار رسید که این رقم از ۱۱ ماه پیش تاکنون بی سابقه بوده است. در طرف دیگر اما واردات هم ۱.۲ درصد افزایش یافته و به ۲۶۰.۲ میلیارد دلار رسیده که بالاترین رقم ثبت شده از آگوست سال قبل تاکنون محسوب می شود. به مانند ماه های قبل، چین بزرگ ترین شریک تجاری آمریکا باقی مانده است.

شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۹ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۱.۸۹۲ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۸۰ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۱۰۹.۱۶ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۲۹۰ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۵۰۶ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۲ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۸۹ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۸ درصد پایین رفت و ماندن در کانال ۱.۱۹ به ۱.۱۹۰ دلار رسید.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=106662

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰