تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
17

آزاده نامداری باردار بود؟ / نه قتل بود نه خودکشی

  • کد خبر : 107126
  • 08 فروردین 1400 - 11:45
آزاده نامداری باردار بود؟ / نه قتل بود نه خودکشی
هیچ دلیلی بر وقوع قتل و خودکشی در صحنه جرم پیدا نشده است. اثری از به هم ریختگی منزل نیست؛ جسد او در پذیرایی و روی مبل بوده است و پیکرش توسط مادر کشف شده است.

جمهوریت : بعد از انتشار خبر درگذشت آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما موجی از شایعات هم همراه این خبر شوکه کننده منتشر شد. شایعاتی مثل قتل، خودکشی و اینکه آزاده نامداری در زمان مرگ باردار بوده است.

به گزارش کاماپرس، چند دقیقه بعد از خبر انتشار فوت آزاده نامداری مجری مشهور صفحات مجازی با انتشار عکسها و ویدیوهای این مرحوم گمانه زنی هایی مطرح کردند و با استناد به ویدیو آخری که در اینستاگرام منتشر کرده بود، شایعه شد که آزاده نامداری در زمان مرگ باردار بوده است.

حتی یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد یکی از بازیگران زن با آنها تماس گرفته و تایید کرده او ۸ ماهه باردار بود. با این اوصاف حبیب‌الله صادقی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران بارداری این مجری زن را تکذیب کرده است. او در این باره گفته است: آزاده نامداری باردار نبود. جسد او برای سم‌شناسی به پزشکی قانونی فرستاده‌ شده‌است و اعلام نتیجه، چند روز طول خواهد کشید.


نه قتل بود نه خود کشی

بازپرس ویژه قتل همچنین شایعه قتل این مجری را هم بی اساس خواند و به ایرنا گفت: صحنه فوت آزاده نامداری به پایان رسید اما هنوز دلیل مرگ مشخص نیست. علت طولانی شدن بررسی صحنه‌، حساسیت پرونده بود. اما به طور قطع، علت مرگ، قتل نبوده‌ است، همچنین هیچ مدرکی که نشان‌دهنده خودکشی باشد، در صحنه حادثه پیدا نشده‌ است.

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران هم خبر قتل و خودکشی را تایید نکرده و به باشگاه خبرنگاران گفته: هیچ دلیلی بر وقوع قتل و خودکشی در صحنه جرم پیدا نشده است. اثری از به هم ریختگی منزل نیست؛ جسد او در پذیرایی و روی مبل بوده است و پیکرش توسط مادر کشف شده است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=107126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰