تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8

عرضه اولین شاسی بلند روسی در بازار ایران/ عکس

  • کد خبر : 107359
  • 10 فروردین 1400 - 12:46
عرضه اولین شاسی بلند روسی در بازار ایران/ عکس
در ایران ، یواز پاتریوت با سوزوکی ویتارا جمع و جورتر قابل مقایسه است، بنابراین یواز روسی خریداران خود را پیدا می کنند. ظرفیت بازار خودرو ایران بسیار زیاد است و به دلیل تحریم های اعمال شده در سال 2018، رقابت نسبت به سایر کشورها کمتر است، بنابراین ممکن است ایران به یکی از کلیدی ترین بازارهای فروش یواز تبدیل شود.

جمهوریت : عرضه خودرو شاسی بلند یواز در بازار ایران مورد توجه رسانه روسی اسپوتنیک قرار گرفته است.

به گزارش خودروتک، به تازگی فروش و تحویل اولین سری از خودرو یواز پاتریوت که یک شاسی بلند دو دیفرانسیل است در بازار ایران آغاز شده و این مساله در سایت اسپوتنیک بازتاب داشته است.
اسپوتنیک درباره عرضه یواز پاتریوت نوشت: فروش مستقیم خودروی شاسی بلند پاتریوت از شرکت خودروسازی یواز روسیه در ایران آغاز شده است. پذیرش درخواست برای این خودرو از شش ماه پیش آغاز شد، اما توزیع کننده محلی، سروش دیزل مبنا به تازگی اولین خودرو را به مشتریان خصوصی تحویل داد. علاوه بر پاتریوت، ایران قصد دارد هانتر، پیکاپ و پروفی را نیز بفروشد.

از زمان اعلام قیمت ها در سپتامبر ۲۰۲۰، پاتریوت تقریباً یک و نیم برابر در ایران افزایش قیمت داشته است: از ۶۰۰ میلیون تومان به ۸۶۰ میلیون تومان. با نرخ ارز فعلی، پاتریوت در ایران حدود ۲۰٫۴ هزار دلار قیمت دارد.

تاکنون ، یواز خودروهای آفرود ۵ دنده Dymos را به ایران تأمین می کند: نسخه اتوماتیک باید تا پایان تابستان به خاورمیانه برسد.
از نظر فنی ، پاتریوت برای ایران با پیکربندی های فول آپشن فروخته شده در روسیه تفاوتی ندارند: زیر کاپوت آن یک موتور ZMZ-Pro بنزینی با قدرت ۱۵۰ اسب بخار، یک سیستم انتقال قدرت چهار چرخ متحرک وجود دارد، دو کیسه هوا، یک سیستم تثبیت کننده، یک سیستم ترمز ضد قفل و همچنین سیستم کمک هنگام رانندگی در سربالایی و سرازیری.

در ایران ، یواز پاتریوت با سوزوکی ویتارا جمع و جورتر قابل مقایسه است، بنابراین یواز روسی خریداران خود را پیدا می کنند. ظرفیت بازار خودرو ایران بسیار زیاد است و به دلیل تحریم های اعمال شده در سال ۲۰۱۸، رقابت نسبت به سایر کشورها کمتر است، بنابراین ممکن است ایران به یکی از کلیدی ترین بازارهای فروش یواز تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=107359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰