تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
16

نماینده تبریز: ‏از شکایت وزیر کشور استقبال می‌کنم/ شاید مردم در جریان وقایع آبان ۹۸ قرار بگیرند

  • کد خبر : 107941
  • 19 فروردین 1400 - 18:53
نماینده تبریز: ‏از شکایت وزیر کشور استقبال می‌کنم/ شاید مردم در جریان وقایع آبان ۹۸ قرار بگیرند
قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس گفته : خود آقای بیگی متوجه این واقعیت است که در جریان حوادث آبان ماه چه جریاناتی اراذل و اوباش را ساماندهی و در اعتراضات مردمی وارد کردند

جمهوریت : احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز گفته: بلکه به بهانه محاکمه بیگی این امکان فراهم شود تا مردم در جریان واقعیت‌های تلخ حوادث آبان ۹۸ قرار گیرند.

به دنبال اعلام شکایت وزارت کشور از احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم، علیرضا بیگی به جماران گفت: از شکایت وزیر کشور استقبال می‌کنم. بلکه به بهانه محاکمه بیگی این امکان فراهم شود تا مردم در جریان واقعیت‌های تلخ حوادث آبان ۹۸ قرار گیرند.


محمد جواد کولیوند، قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس در گفت و گویی با بیان اینکه خود آقای بیگی متوجه این واقعیت است که در جریان حوادث آبان ماه چه جریاناتی اراذل و اوباش را ساماندهی و در اعتراضات مردمی وارد کردند و افراد را در مسیر جریان انحراف خارج از کشور قرار دادند؛ گفت: باید اذعان کرد که در روند تحقق نظم و امنیت کشور، صیانت از امنیت مردم، حرف اول را برای وزارت کشور و شخص وزیر می زند و برخوردهای جدی با اراذل و اوباش در جهت حفظ امنیت پایدار کشور انجام می شود.”

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=107941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰