تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

دعوت حزب اصلاح طلب از سیدحسن خمینى براى حضور در انتخابات ١۴٠٠

  • کد خبر : 108036
  • 21 فروردین 1400 - 16:36
دعوت حزب اصلاح طلب از سیدحسن خمینى براى حضور در انتخابات ١۴٠٠
جمعی از اعضای شورای سیاسی حزب مجمع ایثارگران با سیدحسن خمینی دیدار داشتند و گزارشی از کنگره این حزب و موضوعات مطرح شده در جلسات مجازی شورای سیاسی در خصوص مسائل روز و انتخابات را مطرح کردند.

جمهوریت : به گزارش جماران، جواد امام در این نشست گفت: در شورای سیاسی حزب تصمیم گرفته شد که مجمع ایثارگران کار انفرادی انجام ندهد و خودش کار انفرادی انجام ندهد و نگاه مجمع این بوده که در قالب جبهه اصلاحات ما حتما باید در انتخاباتی شرکت کنیم که مفهوم انتخابات را داشته باشد و اگر قرار است که انتخابات باشد، حتما باید رقابتی، آزاد، عادلانه و در تراز قانون اساسی باشد و از بحث هایی که تا به حال ما به آن تن داده ایم و به آن متهم شده ایم گذر کنیم و واقعا کاندیدایی را انتخاب کنیم که مورد اقبال جامعه باشد. این کاندیدا باید بتواند مطالبات را پاسخگو باشد و دنبال کاندیدای حداکثری باشیم.

دبیرکل مجمع ایثارگران افزود: در شخصیت هایی که در مجمع ایثارگران مطرح بوده اند، یکی حضرتعالی(حاج سیدحسن خمینی) و یکی هم جناب آقای خاتمی مورد بحث واقع شده اید. آقای خاتمی بنا به دلایلی از ابتدا هم رد کردند ولی بحث ما گفتمان روز و ادبیات متناسب با روز است و آنچه که امروز جمهوری اسلامی را زیر سؤال برده و نقدهایی که به دوران حضرت امام بر می گردد و متأسفانه ۳۰ ساله بعد از حضرت امام اتفاقاتی افتاده که این را هم در ادامه همان مجموعه دارند معرفی می کنند. آنچه که در این ۳۰ سال باید نگاه و اندیشه امام ترویج می شده و نسل امروز بیشتر با اندیشه امام آشنا می شدند هم مغفول مانده است.

وی تأکید کرد: مستقل از اینکه شما در این عرصه ورود کنید که به هر حال جامعه هم احساس نیاز می کند، این بخش خیلی ضروری تر است که شما ورود کنید و هم بخشی از اینها پاسخ داده شود و هم جایگاه جنابعالی که این کوله بار تجربه، دانش، حضور در حوزه را دارید به تصویر کشیده شود و جامعه هم مستقل از اینکه شما میراث دار حضرت امام هستید، با شخصیت حاج سیدحسن آقا بیشتر آشنا شود. من خواستم جمع بندی مجموعه را بیان کنم و ان شاء الله که امروز بتوانیم با دست پر از این مجموعه خارج شویم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=108036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰