تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

فائزه هاشمی انتظار دارد صلاحیتش تایید شود؟

  • کد خبر : 108197
  • 23 فروردین 1400 - 11:37
فائزه هاشمی انتظار دارد صلاحیتش تایید شود؟
[فائزه‌هاشمی] بدون اینکه سرش را بلند کند، به مادرش می‌گوید: «مامان، من کاندیدای ریاست‌جمهوری بشم بهم رأی می‌دی؟»‌ مادر سرش را بلند می‌کند و می‌خندد و می‌گوید: «نه!» چرای بلندی تحویلش می‌دهیم و او می‌گوید: «اذیتش می‌کنند. فحشش می‌دهند، حوصله ندارم...»

جمهوریت : روزنامه کیهان با اشاره به اظهارات منتشر شده فائزه هاشمی در روزنامه شرق نوشت: «[فائزه‌هاشمی] بدون اینکه سرش را بلند کند، به مادرش می‌گوید: «مامان، من کاندیدای ریاست‌جمهوری بشم بهم رأی می‌دی؟»‌ مادر سرش را بلند می‌کند و می‌خندد و می‌گوید: «نه!» چرای بلندی تحویلش می‌دهیم و او می‌گوید: «اذیتش می‌کنند. فحشش می‌دهند، حوصله ندارم…». بعد دوباره با خنده می‌گوید: «اصلا کی به تو رأی می‌ده آخه؟.»

در ادامه این متن می‌خوانیم: «[فائزه‌ هاشمی:] من که رد صلاحیت می‌شم. یعنی هر زنی[!!] که بخواد کاندیدای ریاست‌جمهوری بشه احتمالا رد صلاحیت می‌شه. به نظر شما این درسته که خانما رو رد صلاحیت می‌کنند؟».‌ عفت‌خانم انگار که باورش نمی‌شود. می‌گوید: «نه، رد صلاحیت نمی‌کنند…»
در این‌باره باید گفت که کسی که چند ماه قبل به صراحت گفت آرزویش این بوده که ترامپ پیروز شود تا فشار حداکثری بر مردم ایران ادامه یابد واقعا تصور می‌کند که باید تایید صلاحیت شود؟! در ضمن فائزه‌ هاشمی حال و روز خود را به تمام زنان این سرزمین تعمیم ندهد بهتر است، چرا که طبق گفته‌های مادرش در این سرزمین زنانی مانند مرحوم دباغ بوده‌اند که برای کشور و مبارزه با دشمن جان‌شان را بر کف دست گرفتند. این را مقایسه کنید با آرزوی فائزه ‌هاشمی برای پیروز شدن دشمن یک ملت!

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=108197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰