تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
8

انتقاد محسن هاشمی از گفتاردرمانی روحانی

  • کد خبر : 108244
  • 24 فروردین 1400 - 11:35
انتقاد محسن هاشمی از گفتاردرمانی روحانی
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه روحانی فروردین سال گذشته دستور تأمین فوری 1500 اتوبوس را طی سه ماه برای تهران داد گفت:‌با گذشت یکسال حتی یک اتوبوس هم به دست‌مان نرسیده است.

جمهوریت : محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: متأسفانه وعده‌های بدون پشتوانه، گفتار درمانی و دستورات فاقد آثار اجرایی یکی از مشکلات جدی دستگاه‌ها است به طوری که فروردین سال گذشته رئیس‌جمهور دستور تأمین ۱۵۰۰ اتوبوس را طی سه ماه برای تهران داد ولی با گذشت یکسال حتی یک اتوبوس هم به دست‌مان نرسیده است.

وی افزود: امیدواریم دستور شفاهی رئیس‌جمهور در مورد تأمین بودجه لازم برای تولید قطار ملی نیز به این سرنوشت دچار نشود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: از مدیریت شهری به خصوص بخش خدمات شهری انتظار داریم در شرایط سخت اقتصادی حداکثر مساعدت را جهت کمک به زندگی کارگران و اقشار آسیب‌پذیر به ویژه پاکبان‌ها و کارکنان بوستان‌ها انجام دهند و هزینه‌های تبلیغاتی، تشریفاتی و غیرضروری را حذف کنند تا بیش از این شرمنده این افراد زحمتکش در شهرداری نباشیم.

هاشمی گفت:‌در ماه رمضان امسال به دلیل وضعیت قرمز کرونایی سفره‌های افطار جمع‌های خانوادگی،‌دوستانه و کار برچیده شده و وظیفه داریم بیش از گذشته به فکر سفره‌های خالی مردم باشیم.

وی افزود: با کاهش ارزش پول ملی و تورم شدید اکثر دهک‌های جامعه در تأمین مایحتاج اولیه با مشکلات مواجهند و شاهد کوچک شدن سفره‌های مردم هستیم.

رئیس شورای شهر تهران بیان داشت: روزه‌داری در اسلام اگر چه فردی‌ترین عبادت است اما آثار اجتماعی گسترده‌ای دارد که مهم ترین آن همدردی با نیازمندان و چشیدن طعم گرسنگی و تشنگی است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=108244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰