تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
13

استفاده مدیران شهرداری علی‌آبادکتول از واکسن پاکبانان

  • کد خبر : 108504
  • 28 فروردین 1400 - 12:28
استفاده مدیران شهرداری علی‌آبادکتول از واکسن پاکبانان
نظارت بر اجرای عملیات واکسیناسیون در تمامی شهرستان‌ها بر عهده شبکه بهداشت شهرستان است. در صورت تخلف در فرایند واکسیناسیون، با افراد خاطی برخورد می‌شود.

جمهوریت : رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به موضوع مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر استفاده مدیران شهرداری علی‌آبادکتول از واکسن پاکبانان، گفت: دستور رسیدگی فوری به این مسئله داده شده و در صورت تخلف با افراد خاطی برخورد می‌شود.

عبدالرضا فاضل اظهار کرد: همزمان با آغاز مرحله اول واکسیناسیون کرونا در کشور، پاکبانان نیز در کنار اعضای کادر درمان، بیماران خاص، سالمندان مراکز بهزیستی و جانبازان در لیست افراد دریافت‌کننده واکسن قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه سهمیه در نظر گرفته شده برای پاکبانان مختص به همین قشر است و نباید افراد دیگر از آن استفاده کنند، افزود: موضوع مطرح شده در شهرداری علی‌آبادکتول در حال رسیدگی است و به‌زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: نظارت بر اجرای عملیات واکسیناسیون در تمامی شهرستان‌ها بر عهده شبکه بهداشت شهرستان است. در صورت تخلف در فرایند واکسیناسیون، با افراد خاطی برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=108504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰