تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
20

چرا شورای شهر با حذف طرح ترافیک مخالف است ؟

  • کد خبر : 108532
  • 28 فروردین 1400 - 17:53
چرا شورای شهر با حذف طرح ترافیک مخالف است ؟
باید ستاد مقابله با کرونا ببینند که آیا لغو طرح موثر بوده یا نه و بعد تصمیم بگیرند و این موضوع هم مشابه فعالیت یک سومی کارکنان ادارات و تعطیلی برخی از اصناف است.

جمهوریت : رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سوابق لغو طرح ترافیک باید بررسی شود، گفت:نباید در این زمینه جو ساخت و باید ستاد ملی مقابله باکرونا بررسی های لازم را انجام دهد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، درباره لغو طرح ترافیک اظهارداشت، گفت: آمار فوتی های کرونا در تهران دیروز ۱۰۴ نفر و یک روز قبل از آن به ۱۱۵ نفر رسید و باید موضوعات مختلف جهت مقابله با کرونا مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: موضوع طرح ترافیک مستقیم به شورای شهر تهران مربوط نیست و به شورای عالی ترافیک مرتبط است و ما مستقیم نمی خواهیم در این زمینه ورود و دخالت کنیم.

وی افزود: ستاد ملی مقابله باکرونا باید در این زمینه بررسی های لازم را انجام و پس از تهیه گزارش تصمیم گیری کند. نباید در این زمینه جو ساخت. بلکه باید سوابق لغو طرح در سال گذشته بررسی شود.
رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: باید ستاد مقابله با کرونا ببینند که آیا لغو طرح موثر بوده یا نه و بعد تصمیم بگیرند و این موضوع هم مشابه فعالیت یک سومی کارکنان ادارات و تعطیلی برخی از اصناف است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=108532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰