تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
17

هشدار محسن هاشمی درباره شیوع کرونا در جلسات انتخاباتی

  • کد خبر : 108828
  • 31 فروردین 1400 - 20:25
هشدار محسن هاشمی درباره شیوع کرونا در جلسات انتخاباتی
برای دو ماه آینده باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی در نحوه تبلیغات و نحوه رأی‌گیری در وزارت کشور، استانداری و فرمانداری تهران و مراکز پرجمعیت صورت گیرد تا بتوانیم از انتقال کرونا پیشگیری کنیم.

جمهوریت : رئیس شورای شهر تهران با اشاره به کاندیدا شدن بیش از ۵ هزار نفر در استان تهران برای شورای شهر گفت: اگر هر کدام از این کاندیداها فقط دو جلسه انتخاباتی برگزار کنند، ۱۰ هزار جلسه انتخاباتی خواهیم داشت و می‌تواند این جلسات کانون شیوع کرونا شود.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره شرایط کرونا در پایتخت اظهار داشت: وضعیت تهران به لحاظ وضعیت کرونا رو به وخامت است و بستری‌ها حتی نسبت به پیک سال گذشته افزایش یافته که باید فکری به حال این موضوع کرد و به نظر می‌رسد اردیبهشت هم شاهد وضعیت قرمز تهران و بسیاری از شهرها باشیم.

وی افزود: در شرایط این چنینی چهار انتخابات پیش‌رو است و باید برنامه‌ریزی‌های لازم جهت پیشگیری از انتقال کرونا انجام گیرد چرا که در صورت بی‌توجهی ممکن است پیک فعلی تبدیل به پیک پنجم شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: برای دو ماه آینده باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی در نحوه تبلیغات و نحوه رأی‌گیری در وزارت کشور، استانداری و فرمانداری تهران و مراکز پرجمعیت صورت گیرد تا بتوانیم از انتقال کرونا پیشگیری کنیم.

هاشمی بیان داشت: گفته شده که صندوق‌های رأی‌گیری قرار است ۱۵ درصد افزایش یابد و باید شهرداری کمک کند که این صندوق‌ها حداقل دو برابر شود.

وی یادآور شد: کاندیداهای ریاست جمهوری تک‌رقمی ولی کاندیداهای شورای شهر فقط در تهران ۶ رقمی است و بیش از ۵ هزار نفر در استان تهران کاندیدای شورای شهر شده‌اند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر ۸۰ تا ۹۰ درصد از کاندیداهای شورای شهر هم صلاحیت‌شان تأیید شود و هرکدام حداقل دو جلسه انتخاباتی داشته باشند، ۱۰ هزار جلسه انتخاباتی خواهیم داشت که این جلسات انتخاباتی می‌تواند کانون شیوع کرونا باشد و باید تمهیدات ویژه برای آن برقرار شود.

وی گفت: انتخابات شورایاری‌ها الگوی خوبی جهت برگزاری الکترونیک انتخابات بود و شهرداری می‌تواند در انتخابات پیش‌رو کمک‌های لازم را انجام دهد تا بحران بهداشتی جدیدی پیش نیاید.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=108828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰