تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
9

تل آویو منتظر موشک‌های سرگردان زیادی باشد

  • کد خبر : 108941
  • 03 اردیبهشت 1400 - 16:57
تل آویو منتظر موشک‌های سرگردان زیادی باشد
موشک امروز از خاک سوریه شلیک شد و (به سمت دیمونا) منحرف شد، اما فردا ممکن است از مکان‌های دیگری شلیک شود و به آن سمت بیاید.

جمهوریت : تل آویو مدعی است یک موشک “سرگردان” در دیمونا فرود آمده است پس منتظر باشید در آینده از این موشک‌های سرگردان، زیاد به سمت شما خواهد آمد.
علی الصنعانی تحلیلگر مسائل منطقه در توئیتی نوشت تل آویو مدعی است یک موشک “سرگردان” در دیمونا فرود آمده است پس منتظر باشید در آینده از این موشک‌های سرگردان، زیاد به سمت شما خواهد آمد.!از این پس تل اویو منتظر موشک های سرگردان زیادی باشد
وی افزود رژیم صهیونیستی مدعی است یک موشک منحرف شده و در نزدیکی راکتور هسته‌ای دیمونا فرود آمده است، اما مهمترین مسئله این است که تل آویو باید در محاسبات خود بازنگری کند، زیرا این انحراف موشک‌ها ادامه خواهد یافت و شاید همه شهرک‌های عبری را (در فلسطین اشغالی) فرا بگیرد. قوانین بازی تغییر کرده است و شهرک‌های صهیونیست نشین مانند شهر‌های عربستان سعودی به میدان جنگ تبدیل خواهند شد؛ این موشک امروز از خاک سوریه شلیک شد و (به سمت دیمونا) منحرف شد، اما فردا ممکن است از مکان‌های دیگری شلیک شود و به آن سمت بیاید.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=108941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰