تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

دوستى: ظریف را تخریب نکنیم/ جهانگیری از کارآمدترین چهره های اصلاح طلب است

  • کد خبر : 109748
  • 13 اردیبهشت 1400 - 13:09
دوستى: ظریف را تخریب نکنیم/ جهانگیری از کارآمدترین چهره های اصلاح طلب است
او از استانداری تا نمایندگی مجلس تا در جایگاه وزارت در دو وزارتخانه و به ویژه در جایگاه معاون اول ریاست جمهوری، منشأ خدمات بسیاری در کشور شد.

جمهوریت : چهره سیاسی اصلاح طلب در واکنش به تخریب ها علیه اسحاق جهانگیری به دلیل اظهارات اخیرش در کلاب هاوس گفت: نخست اینکه بنده برای فضای مسمومی که در کشور ایجاد شده و ایجاد چنین فضای مسمومی در کشور به ویژه در ماه مبارک رمضان نه اخلاقی و نه شرعی و نه ارزشی است.

اسماعیل دوستى در گفتگو با خبرنگار نواندیش افزود: متاسفانه این فضای مسموم، کشور را فراگرفته است بنده واقعا متاسفم برای کسانی که فقط و فقط یادگرفته اند به دیگران توهین کنند یا ضعف ها را ببینند و مهمتر اینکه چهره های خدوم را مورد تخریب قرار دهند حال چه اصلاح طلب باشد و چه اصولگرا، تفاوتی ندارد.
اسماعیل دوستی ادامه داد: دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، نیروهای مهم انقلاب هستند و دو جریان نیرومندی هستند که در طول تاریخ انقلاب متحمل زحمات زیادی شده اند.

و با اشاره به اینکه آقای جهانگیری از چهره های خدومی است که به واقع در این چهل و دو، سه سال، زحمات فراوانی کشیده است، ادامه داد: او از استانداری تا نمایندگی مجلس تا در جایگاه وزارت در دو وزارتخانه و به ویژه در جایگاه معاون اول ریاست جمهوری، منشأ خدمات بسیاری در کشور شد.

این نماینده ادوار مجلس عنوان کرد: بالاتر از همه اینها، آقای جهانگیری برادر دو شهید والامقام است و شخصیتی است که از نگاه بنده در زندگی اش نمی توان نقطه سیاهی را پیدا کنیم لذا بنده به ایشان علاقه مند و از خدا برای ایشان هم سلامتی و توفیق طلب دارم و از دوستانی که آقای جهانگیری را مورد تخریب قرار می دهند می خواهم حداقل در این ماه مبارک رمضان، روزه هایتان را باطل نکنید و مسائل شرعی و اخلاقی را رعایت کنید.

او با تاکید بر اینکه حداقل نباید در این ماه مبارک رمضان، این اقدامات تخریبی را علیه افراد انجام داد، تصریح کرد: بنده تخریب علیه آقای ظریف را به هیچ وجه به صلاح نمی دانم. نمی دانم چرا دوستان ما به صورت بی پروا، همه نیروهای انقلاب را یکی پس از دیگری تخریب می کنند؟! این اقدامات به صلاح کشور نیست و به صلاح همین آقایانی هم که اقدام به تخریب افراد می زنند هم نیست.

این چهره سیاسی اصلاح طلب بیان کرد: متاسفانه تخریب کنندگان به همه مسائل با تنگ نظری نگاه می کنند بنابراین بنده بر این باورم که آقای جهانگیری جزو چهره های خدوم نظام بوده و در حال حاضر می تواند در صحنه کاندیداتوری ریاست جمهوری، حضور فعال داشته باشد و اگر رأی بیاورند و رییس جمهور شوند از نگاه بنده یکی از نیروهای کارآمدی است که به لطف خدا در عرصه خدمت به ایران توفیقات فراوانی را داشته است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=109748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰