تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
16

سخنگوی کارگزاران: انتخابات ۱۴۰۰ رقابتی می‌شود

  • کد خبر : 109826
  • 15 اردیبهشت 1400 - 11:24
سخنگوی کارگزاران: انتخابات ۱۴۰۰ رقابتی می‌شود
شاهد رقابت تنگاتنگی هستیم بر اساس نظر سنجی ها میزان مشارکت تاکنون 35 درصد است و رای جناح ها هم خیلی به هم نزدیک است و نمی توان پیش بینی کرد کدام جناح پیروز خواهد بود. این امر به تحولات هفته های منتهی به انتخابات بستگی دارد.

جمهوریت : سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: رقابت انتخابات ریاست جمهوری رقابتی می شود و رای جناح ها به هم نزدیک است.

حسین مرعشی درباره امکان شکل گیری یک انتخابات رقابتی و دو قطبی اظهار داشت: حتما انتخابات رقابتی می شود، ولی درباره ی وزن کاندیدای هر دو جناح نمی شود از هم اکنون سخن گفت. تا وقتی گزینه ها نهایی نشود نمی شود در این باره اظهار نظر کرد.

وی ادامه داد: با این حال شاهد رقابت تنگاتنگی هستیم بر اساس نظر سنجی ها میزان مشارکت تاکنون ۳۵ درصد است و رای جناح ها هم خیلی به هم نزدیک است و نمی توان پیش بینی کرد کدام جناح پیروز خواهد بود. این امر به تحولات هفته های منتهی به انتخابات بستگی دارد.

این فعال سیاسی درباره ی تاثیر مذاکرات هسته ای بر انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مذاکرات هسته ای یک بحث ملی و فراتر از رقابت های داخلی است و قاعدتا و منطقا نباید تاثیر بر انتخابات داشته باشد و معتقدم مذاکرات موضوعی ملی است و بر انتخابات تاثیری نمی گذارد .

وی در مورد تاثیر مسائل معیشتی و اقتصادی و همچنین بیماری کرونا بر میزان مشارکت و نوع رای مردم خاطر نشان کرد: این موارد بر انتخابات تاثیر گذار است و باید ببینیم کاندیداها چه برنامه هایی در این زمینه دارند.کرونا و به حرکت درآوردن اقتصاد و بازسازی قدرت خرید مردم، شاخص هایی است که مورد توجه مردم است و کاندیداها هم باید به آن بپردازند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=109826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰