تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
14

پرویز فتاح هم کاندیدا می‌شود؟

  • کد خبر : 109854
  • 15 اردیبهشت 1400 - 11:40
پرویز فتاح هم کاندیدا می‌شود؟
تصور می‌شد که پرویز فتاح به حاشیه رفته است اما برخی کانال‌های تلگرامی از آغاز و جدی شدن فعالیت‌های انتخاباتی او خبر می‌دهند.

جمهوریت : پرویز فتاح از آن چهره‌های اصولگرایی است که تا چند ماه قبل که هنوز فضای سیاسی کشور انتخاباتی نشده بود، یک نامزد جدی در رقابت‌های ۱۴۰۰ به شمار می‌رفت. با توجه به کارنامه و سوابق‌اش حتی گمان می‌رفت که حرف بسیاری برای گفتن داشته باشد و از ظرفیت رای‌آوری بالایی برخورد باشد. بعد از آن مصاحبه تلویزیونی و در افتادن با بسیاری از نهادها و اشخاص اما به نظر رسید که پرونده کاندیداتوری او بسته شده است. حتی وقتی که عباس سلیمی نمین در گفت‌وگویی با «نامه نیوز» از منع رهبری برای کاندیداتوری برخی افراد که با حکم ایشان در سمت‌های اجرایی قرار دارند، مشخصا از فتاح اسم برد.

با این وجود اما شاهدیم که اکنون و یک هفته قبل از موعد ثبت نام نامزدهای انتخاباتی برخی کانال‌هال تلگرامی یک بار دیگر سراغ فتاح رفته و از وی به عنوان یک نامزد ریاست جمهوری نام می‌برند.

یکی از این کانال‌ها با تیتر «فتاح هم نامزد می‌شود» نوشته است: «برخی خبرها حکایت از تصمیم پرویز فتاح برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دارد.»

در ادامه نیز آمده است: «گفته می شود او جلساتی را در این خصوص برگزار کرده است. شنیده می شود با توجه به اینکه او احتمال نامزدی سید ابراهیم رییسی را ضعیف می داند و از طرفی از رد صلاحیت محمود احمدی نژاد اطمینان خاطر دارد به این تحلیل رسیده که می تواند بدنه اجتماعی این بخش را به سمت خود جلب کند.»

نکته قابل تامل آن است که این کانال تلگرامی که به ادعای خود اخبار درگوشی انتخابات را پیگیری و منتشر می‌‌کند، برای اثبات صحت خبر خود وعده می‌دهد که « در چند روز آینده خبرهای مهمی در مورد پرویز فتاح خواهیم شنید.»

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=109854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰