تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
7

فال روز دوشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۳۹۷

  • کد خبر : 1100
  • 18 تیر 1397 - 9:07
فال روز دوشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۳۹۷

اطلاع یافتن از فال روزانه یکی از عادات و سرگرمی هایی است که برخی افراد را بنوعی به خود معتاد کرده است و بدون آن نمی توانند روز خود را سپری کنند، ما نیز برای شما فال روزانه تان را آماده کرده ایم، پس فال امروزتان را از دست ندهید. فال روزانه در روز ۱۸ […]

اطلاع یافتن از فال روزانه یکی از عادات و سرگرمی هایی است که برخی افراد را بنوعی به خود معتاد کرده است و بدون آن نمی توانند روز خود را سپری کنند، ما نیز برای شما فال روزانه تان را آماده کرده ایم، پس فال امروزتان را از دست ندهید.

فال روزانه در روز ۱۸ تیر ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین ماه

 

شما امروز می‌توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد کرده و راهی را پیدا کنید که فشار مشکلاتی که بر دوشتان سنگینی می‌کند را کم کنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار کم اما مهمی که در روش پول خرج کردنتان ایجاد کرده‌اید ولخرجی‌هایتان را کمتر کنید، به زودی می‌توانید نتایج مثبت آن را ببینید.

 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز ۱۸ تیر ۱۳۹۷

 

شما فکر می‌کنید که می‌دانید با افراد دیگر چگونه رفتار کنید، اما احتمال زیادی وجود داردکه سیگنال‌ها را اشتباه بفهمید. به جای اینکه یک‌دفعه به نتیجه کار فکر کنید، فرضیه‌های خود را بررسی کنید. ارتباط برقرار کردن می‌تواند فاصله‌ها و سوءتفاهماتی که به وجود آمده است را رفع کند. در این صورت حتی اگر اشتباه کنید، اگر از اطرافیانتان درخواست کمک کنید آنها خوشحال خواهند شد.

 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز ۱۸ تیر ۱۳۹۷

 

به نظر می‌رسد امروز خیلی از خودتان مطمئن باشید،‌ اما این اعتماد به نفس کاذب شما ممکن است بسیار غلط باشد اگر شما زمانی برای این نگذارید که دیگران را به خوبی زیر نظر بگیرید. اکنون بسیار راحت است که یک نکته جزیی اما بسیار مهم را از دست بدهید،‌ که می‌تواند در زمان و پول شما صرفه جویی کند و برای تان مفید باشد. کار زیرکانه شما اکنون این است که کارهایی که قبلا کرده اید و حرفهایی را که قبلا گفته اید را دوباره چک کنید،‌ به خاطر اینکه دوستانتان ممکن است از این اطلاعات غلطی که شما به آنها داده اید صدمه ببینند.

 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز ۱۸ تیر ۱۳۹۷

 

شما درباره تصویر بزرگی فکر می‌کنید – کاری که بسیار خوب انجام داده‌اید – اما امروز زمان عملی کردن ایده‌های بزرگی است که تا کنون در ذهن داشته‌اید. خوشبختانه در طالع شما ماه، دلاوری و شجاعت را نشان می‌دهد. انرژی بسیار زیادی برای رسیدن به اهداف تان به شما می‌رسد. شما در ابتدای دوره پر تحرک رشد و پویایی هستید، برای انجام آنچه که ضروری است تردید نکنید.

 

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز ۱۸ تیر ۱۳۹۷

 

فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت کردن در برابر اکثر رازهای ارزشمند هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز ۱۸ تیر ۱۳۹۷

 

ممکن است امروز بخواهید از دیگران مواظبت کنید، حتی ممکن است آرزو کنید کاش شما تنها کسی بودید که می‌توانستید دیگران را تربیت کنید. بسیار سخت است که بخواهید احساسات خود را کنار بگذارید و کاری را که دیگران ازتان انتظار دارند را انجام دهید، زمانی که کاری را شروع می‌کنید می‌بینید راحت تر به نظر می‌رسد. به خاطر اینکه شما به قدر کافی حساس هستید که کاری را قبل از اینکه کسی از شما بخواهد انجام دهید. فقط در این فرایند و پیشرفت خود را فراموش نکنید.

 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز ۱۸ تیر ۱۳۹۷

 

شما به دنبال هیجانات تازه‌ای در زندگی تان هستید، شما تنها می‌توانید این هیجانات را تصور کنید از تصور تا واقعیت راهی دراز و طولانی فاصله وجود دارد. شما نمی‌خواهید با واقعیت‌های زندگی تان روبرو شوید، این یک ریسک بزرگ است بهتر است با افراد مجرب و قابل اعتماد این مسائل را مطرح سازید تا شما را یاری دهند که از این افکار دور شوید.

 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز ۱۸ تیر ۱۳۹۷

 

با وجود این که شما خیلی دوست دارید مدتی کار کردن را تعطیل کنید، ولی با این حال هنوز هم وقتی که در حال استراحت کردن هستید دوست دارید که کاری و فعال باشید. ولی این حس و حال جدیدی که به شما دست داده می‌تواند تا آخر روز باعث تنبل‌تر شدن شما بشود. اگر کمی‌از برنامه‌هایتان جلوتر افتاده‌اید نباید نگران باشید؛ چون این کار برای شما لازم است.

 

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز ۱۸ تیر ۱۳۹۷

 

شما وقتی که قصد دارید کاری را شروع کنید، حتی اگر دوستان باهوشتان با نقشه‌های جدیدتان مخالف باشند، دوست ندارید که با جواب منفی روبرو بشوید. هنگامی که شما مورد اتهام واقع می‌شوید، ممکن است که وانمود کنید دارای شاخهای واقعی قوچ هستید تا از آسیب پذیریتان محافظت کنید. قبل از اینکه به خاطر مواجه شدن مداوم با یک مانع همیشگی خسته شوید، در حرکت بعدی خود مجدداً تجدید نظر کنید.

 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز ۱۸ تیر ۱۳۹۷

 

امروز شما دوست دارید که روابط دوستانه تان عمیق تر شوند، اما به نظر می‌رسد که دیگران از اینکه با شما صمیمی‌ بشوند می‌ترسند. عجیب اینکه یکی از دوستانتان هم فکر می‌کند شما از نزدیک شدن به او اجتناب می‌کنید. به جای اینکه احساسات خود را مخفی نگه دارید خیلی راحت با دوستانتان صحبت کنید. اگر شما با خودتان صادق باشید، همه چیز زودتر از موقع درست می‌شود.

 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز ۱۸ تیر ۱۳۹۷

 

امروز شما درحالی که به درخواستی که یک نفر برای کمک از شما کرده است جواب می‌دهید، زندگیتان از یکنواختی در می‌آید. ماه کامل در شششمین خانه شما یعنی خانه جزئیات قرار دارد و شما را ترغیب می‌کند کارهایتان را با روش‌های قدیمی خود انجام دهید. ولی شما باید روشی مخالف را در پیش بگیرید تا بتوانید در مدت زمان کمتر کارهای بیشتری را انجام بدهید.

 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز ۱۸ تیر ۱۳۹۷

 

امروز بادی عجیب و وحشتناک به زندگی شما می‌وزد و شما نمی‌توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می‌دهید، ولی حالا ترجیح می‌دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه‌های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه‌ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزشهای شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می‌دهید ارتباط دارند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=1100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰