تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
4

توزیع حلیم انتخاباتی در شیروان

  • کد خبر : 110072
  • 17 اردیبهشت 1400 - 15:26
توزیع حلیم انتخاباتی در شیروان
حلیم نذری برایمان آوردند اما این حلیم بیشتر از اینکه نذری باشد، تبلیغاتی بود زیرا درون بسته‌بندی حلیم کارت تبلیغاتی یکی از کاندیداها قرار داشت.

جمهوریت : طبق جدول منتشرشده از سوی وزارت کشور درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تبلیغات ۲۰ خرداد امسال آغاز می شود و تا ۲۶ خرداد ادامه خواهد داشت، با وجود این بسیاری از کاندیداهای تایید صلاحیت‌شده در استان تبلیغات چراغ خاموش و البته محسوس خود را آغاز کرده‌اند.

از فعالیت در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی که بگذریم این روزها، ایام سوگواری مولای متقیان علی (ع) به فرصتی برای این افراد تبدیل شده است. شب‌های‌ قدر شب‌های نذورات و توجه ویژه به نیازمندان است از این جهت توزیع نذری در این ایام زیاد می‌شود. برخی کاندیداها در استان این فرصت را غنیمت شمرده و اقدام به توزیع نذری تبلیغاتی کرده‌اند.

یکی از شهروندان شیروانی با ارسال تصویری از نذری توزیع‌شده در شب‌های گذشته گفت: حلیم نذری برایمان آوردند اما این حلیم بیشتر از اینکه نذری باشد، تبلیغاتی بود زیرا درون بسته‌بندی حلیم کارت تبلیغاتی یکی از کاندیداها قرار داشت.

وی با بیان اینکه نباید شب‌های قدر به فرصتی برای این افراد تبدیل شود، اضافه کرد: مسئولان باید با این تخلف‌ها مقابله کنند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=110072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰