تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

خبر مهم نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس

  • کد خبر : 110312
  • 19 اردیبهشت 1400 - 12:37
خبر مهم نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس
بین نوراللهی و کنعانی‌زادگان حداقل یک نفر که احتمالاً نوراللهی باشد در پرسپو‌لیس ماندنی شود، هرچند این امکان وجود دارد که هر دو بازیکن با توجه به پیشنهادات مالی خوبی که دریافت کرده‌اند از پرسپو‌لیس جدا شوند.

جمهوریت : اتوبوس حامل اعضای پرسپولیس دیشب ساعت ۲۱ بدون مشکل و با اسکورت مناسب از سوی پلیس در هتل محل اقامت خود در اصفهان مستقر شد.

به گزارش پارس فوتبال؛ چهار بازیکن پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این باشگاه چراغ سبز نشان دادند.

امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، مهدی شیری، احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان ۶ بازیکن پرسپولیس هستند که قراردادشان در پایان فصل با این باشگاه به اتمام می‌رسد.

از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس از مدت‌ها پیش باب مذاکره برای تمدید قرارداد را با این بازیکنان باز کردند و پیشنهادات خودشان را ارائه دادند.

حالا از راهروهای باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که عالیشاه، کامیابی‌نیا، امیری و شیری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس چراغ سبز نشان داده‌اند و به احتمال بسیار زیاد قرارداد آن‌ها با سرخپوشان تمدید می‌شود.

احمد نوراللهی تا این لحظه با توجه به پیشنهاداتی که دریافت کرده تصمیم نهایی خود را نگرفته و مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار هستند که در نهایت او را هم در جمع شاگردان گل‌محمدی نگه دارند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان هم که چند پیشنهاد قطری دارد؛ پیشنهاد خود را برای تمدید ارائه کرده که به نظر نمی‌رسد باشگاه پرسپولیس توانایی این را داشته باشد که این مبلغ را به کنعانی‌زادگان پرداخت کند. مدیران باشگاه پرسپولیس معتقد هستند در شرایط فعلی توانایی پرداخت مبالغ بالای ۱۰- ۱۲ میلیارد را به هیچ بازیکنی ندارند و اگر بخواهند چنین مبلغی را به یک بازیکن پرداخت کنند نظم مالی تیمشان به هم می‌خورد.

گفتنی است که شایعاتی مبنی بر اینکه کنعانی زادگان تا ۳۰ میلیارد تومان به باشگاه پرسپو‌لیس پیشنهاد داده اصلاً صحت ندارد و پیشنهاد این بازیکن چیزی کمتر از نصف این مبلغ است.

در نهایت به نظر می‌رسد که بین نوراللهی و کنعانی‌زادگان حداقل یک نفر که احتمالاً نوراللهی باشد در پرسپو‌لیس ماندنی شود، هرچند این امکان وجود دارد که هر دو بازیکن با توجه به پیشنهادات مالی خوبی که دریافت کرده‌اند از پرسپو‌لیس جدا شوند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=110312

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰