تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8

اولین حمله حسین شریعتمداری به علی لاریجانی پس از کاندیداتوری ریاست جمهوری

  • کد خبر : 111167
  • 26 اردیبهشت 1400 - 13:56
اولین حمله حسین شریعتمداری به علی لاریجانی پس از کاندیداتوری ریاست جمهوری
کیهان در ستون طنز خود به سخنان علی لاریجانی درباره اینکه اقتصاد نه پادگان است و نه دادگاه واکنش نشان داد و این جملات را مصداق توهین به قوه قضائیه و نیروهای مسلح اعلام کرد.

جمهوریت : کیهان در ستون گفت‌وشنود که گفته می‌شود توسط حسین شریعتمداری مدیرمسئول آن نوشته می‌شود درباره علی لاریجانی آورده است:

گفت: یکی از نامزد‌ها بعد از ثبت‌نام برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفته است: «تجارت، نظامات پایدار می‌خواهد. حوزه اقتصاد، نه پادگان است و نه دادگاه که با تشر و دستور اداره شود»!

گفتم: ایشان به دو رکن اصلی نظام یعنی نیرو‌های مسلح و دستگاه قضایی اهانت کرده‌اند! اگر نیرو‌های مسلح و به قول ایشان پادگان‌ها نبودند چه کسی قرار بود امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور را حفظ کند؟! و اگر مبارزه جدی و مثال‌زدنی قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت‌المال نبود که حرامخواران همه مملکت را بلعیده بودند!

گفت: ایشان چندین سال یکی از سران سه قوه بوده است کاش توضیح می‌دادند در آن دوران برای سامان دادن به اقتصاد و مبارزه با مفسدان اقتصادی چه کرده‌اند؟! و بعد علیه نیرو‌های مسلح و قوه قضائیه نسخه می‌پیچیدند!

گفتم: طرف می‌گفت «نوکوشیمورو» نام یک مرد کره‌ای و یا نام یک جزیره در دریای ژاپن و یا نام همسر پادشاه چین نیست. صدای یکی از جوانان هموطن خودمان است که تَرک موتور نشسته و با اضطراب و لهجه شیرین محلی به راکب موتور می‌گوید نکُشی منو!

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=111167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰