تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
8

عشق‌بازیِ زنان کفترباز / عکس

  • کد خبر : 112232
  • 05 خرداد 1400 - 12:56
عشق‌بازیِ زنان کفترباز / عکس
نایب‌رئیس فدراسیون ورز‌های همگانی به این ماهنامه گفته به‌هیچ‌وجه به زنان ومردان کبوترباز، مجوزفعالیت به طور رسمی دررشته کبوترپرانی نخواهد داد و این در حالی است که تعدادی از مردان کبوترباز میگویند توانسته‌اند برای فعالیتشان مجوز بگیرند؛ مجوزی که هنوز به زنان داده نشده.

جمهوریت : در شماره جدید ماهنامه اندیشه پویا، گزارشی منتشرشده درباره زنان کبوترباز. زنانی که درفضای به‌شدت مردانه کبوتربازی در ایران، به قول خودشان «عشق‌بازی» میکنند، تا به‌حال نامی از آنها جایی نیامده وبرای اولین بار در مسابقات کبوترپرانی امسال شرکت کرده‌اند.

در این گزارش با چهار زن کفترباز گفتگو شده؛ یک زن در تهران، زنی در روستایی در بوشهر، زنی در رشت و دیگری در اراک. این زنان می‌گویند پذیرفته شدن در میان مردان کبوترباز بسیارسخت است، آن‌ها در معرض انواع آزارهای جنسی‌اند و مردان قبول نمی‌کنند با آنها گرو ببندند که به معنی مسابقه است.

از طرف دیگر نایب‌رئیس فدراسیون ورز‌های همگانی به این ماهنامه گفته به‌هیچ‌وجه به زنان ومردان کبوترباز، مجوزفعالیت به طور رسمی دررشته کبوترپرانی نخواهد داد و این در حالی است که تعدادی از مردان کبوترباز میگویند توانسته‌اند برای فعالیتشان مجوز بگیرند؛ مجوزی که هنوز به زنان داده نشده.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=112232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰