تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
4
جمهوریت گزارش می دهد:

جزئیات جلسه خداحافظی لاریجانی با انتخابات ۱۴۰۰ ؛ از شرح وضعیت فرزندان تا خاطره بغض آلود حقیقت پور

  • کد خبر : 112259
  • 06 خرداد 1400 - 18:24
جزئیات جلسه خداحافظی لاریجانی با انتخابات ۱۴۰۰ ؛ از شرح وضعیت فرزندان تا خاطره بغض آلود حقیقت پور
علی لاریجانی عصر روز گذشته در جلسه خداحافظی با اعضاء ستاد انتخاباتی اش با اشاره به سخنان قادم مقام دبیرشورای نگهبان که گفته بود دلایل ردصلاحیت کاندیداها به آن ها ابلاغ شده است، تاکید کرده است که هیچ کس در اینباره با وی صحبتی نکرده و گزارش یا دلیلی اعلام نشده است .

جمهوریت : علی لاریجانی درباره گفته‌های رسانه‌ها پیرامون دختر وی تاکید کرد که دخترش قبل از سال ۸۸ و بعد از ازدواج با ویزای تحصیلی برای ادامه تحصیل به همراه همسرش به آمریکا رفته و در حال ادامه تحصیل است . لاریجانی همچنین در این جلسه اشاره کرد که در تمام طول سال‌هایی که وی ریاست مجلس را برعهده داشته هرگز به وی دراینباره ملاحظه امنیتی ذکر و اعلام نشده است.

وی همچنین درباره دو پسر خود نیز گفت که پسر ارشد او به تازگی در مقطع دکتری از دانشگاه صنعتی شریف فارغ التحصیل شده و پسر کوچک تر بعد از اتمام مقطع کارشناسی در دانشگاه شریف به فراگیری دروس حوزوی در قم مشغول شده است.
رییس پیشین مجلس با بیان این که هرگز شهوتی برای پست ریاست‌جمهوری و مسئولیت‌های دیگر نداشته ، تاکید کرد که بر اساس احساس تکلیف کاندیدا شده و احساس می‌کرده که در شرایط سخت کنونی می‌تواند از تجربیاتش در اداره کشور استفاده کند و با وضعیت پیش آمده دیگر تکلیفی ندارد.

وی ضمن اشاره به این که انتخابات در هر شرایطی پراهمیت است تاکید کرد که گلایه ‌ای ندارد و از اعضاء ستاد خود خواست تا در دعوت مردم به برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنند.
لاریجانی همچنین تاکید کرد که مجال کار در کشور زیاد است و حالا با برداشته شدن این تکلیف از دوشش به کارهای دیگر خواهد پرداخت.

وی در این جلسه خاطر نشان کرد که دولت‌های بعدی حداقل تا دو دهه، بایستی تمام هم وغم خود را بر مساله اقتصاد و توسعه کشورمتمرکز کرده و متدهای طی شده توسعه در دنیا را بومی و دنبال کنند.


*بغض حقیقت‌پور و یادآوری خاطره‌ای از شهید سلیمانی

منصور حقیقت‌پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم که سال‌ها معاون سردار سلیمانی در سپاه قدس بوده، در این جلسه با بغض به نقل خاطراتی پرداخت و گفت که شهید سلیمانی حداقل دوبار پیش از شهادت، علی لاریجانی را شایسته‌ترین فرد برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ معرفی کرده بود.

وی در اینباره تاکید کرد که یکی از این دو بار در جمع مدافعان حرم بوده است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=112259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰