تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
9

زنده نگاه داشتن یاد خالق «دیرین دیرین»

  • کد خبر : 112590
  • 09 خرداد 1400 - 12:03
زنده نگاه داشتن یاد خالق «دیرین دیرین»
اولین کارت کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری به نام زنده یاد محمد ابوالحسنی خالق مجموعه «دیرین دیرین» و عضو ارشد این کانون صادر شد. اتفاقی که می تواند برای شروع فعالیت های رسمی و جدی این کانون اتفاقی مبارک باشد و بدیهی است که خانواده هنر قدردان زحمات یک دیگر باشند.

جمهوریت : کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری در یک اقدام ویژه یاد و خاطره تهیه کننده فقید مجموعه «دیرین دیرین» را زنده نگاه داشت تا در اولین قدم قدردانی و قدرشناسی خانواده رسانه سرلوحه کار این تشکل هنری باشد.

فرشاد صادقی مدیرعامل کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری در این خصوص توضیح داد: این کانون صنفی، از سه ماه پیش با حضور جمع کثیری از تهیه‌کنندگان سراسر کشور در عرصه رسانه های دیداری، راه اندازی شد و تهیه کنندگان تلویزیونی و رسانه های خانگی در همه ژانرها از جمله سینمایی، سریال، مستند، انیمیشن ، ترکیبی در آن عضویت دارند. اکنون با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این کانون ، افزایش دانش برنامه سازی، توجه به رویکردهای برنامه سازی بین المللی، چالش ها و دغدغه های صنفی برنامه سازان همچون بیمه و مالیات و …در دستور کار این کارگروهها قرار گرفته است. اعضای کانون در حرکتی نمادین و به یاد خالق مجموعه «دیرین دیرین» اولین کارت عضویت این کانون را به نام زنده یاد محمد ابوالحسنی صادر کردند. محمد ابوالحسنی هفتم فروردین ماه سال جاری به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=112590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰