تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

محسن رضایی: آمده‌ام خود را سپر بلای مردم ایران کنم

  • کد خبر : 112767
  • 10 خرداد 1400 - 12:15
محسن رضایی: آمده‌ام خود را سپر بلای مردم ایران کنم
تلاش می‌کنیم ایثار را از کابینه خودمان شروع کنیم و وقتی مردم ببینند دولتمردان برای آن‌ها تلاش و فداکاری کرده و دل به دریا می‌زنند تا با مشکلات عظیم آن‌ها روبرو شوند، طبیعتا این روحیه ایثار و فداکاری به جامعه سرایت خواهد کرد.

جمهوریت : نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: یک بار دیگر همانند دوران دفاع مقدس، خود را سپر بلای ملت ایران خواهیم کرد.

محسن رضایی گفت :

* متاسفانه در دو یا سه دهه اخیر نفع شخصی بجای نفع عمومی جایگزین شده و خودخواهی و تکبر جایگزین تواضع و دیگران را دوست داشتن شده است و نظام ارزشی ما تغییر کرده و دنیا گرایی و انحرافات عظیمی بوجود آمده است.

* به شهدا گفتم و با آنان عهد دوباره‌ای بستم که اگر خدای متعال این امر را به من بسپارد، با همه وجود تلاش خواهم کرد که از خودم گرفته تا اعضای دولتم به روحیه ایثار و فداکاری بازگردیم. با شهدا عهد کردیم که یک بار دیگر آمده ایم تا خود را سپر بلای ملت ایران کنیم و سعی می‌کنیم همواره خوشحالی و شادمانی را به چهره ملت ایران باز گردانیم و بتوانیم از مشکلاتی که در سر راه ملت ایران هست عبور کنیم.

* تلاش می‌کنیم ایثار را از کابینه خودمان شروع کنیم و وقتی مردم ببینند دولتمردان برای آن‌ها تلاش و فداکاری کرده و دل به دریا می‌زنند تا با مشکلات عظیم آن‌ها روبرو شوند، طبیعتا این روحیه ایثار و فداکاری به جامعه سرایت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=112767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰