تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
10

انتقاد از نطق پزشکیان علیه شورای نگهبان

  • کد خبر : 112810
  • 10 خرداد 1400 - 13:23
انتقاد از نطق پزشکیان علیه شورای نگهبان
فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات فصل الخطاب است/ عدم احراز صلاحیت‌ها شان مجلس را پایین نیاورند

جمهوریت : نماینده بجنورد در مجلس گفت: طرف مقابل چند دوره از روسای جمهور حمایت کرده و در دوره‌های مختلف وزیر بوده و مسئولیت‌ داشته است، حال دم از اقلیت می‌زند. ما همان اقلیت‌هایی هستیم که به مسئولان کنونی رأی دادیم، نتیجه چه شد؟

به گزارش فارس، محمد وحیدی نماینده مردج بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۰ خرداد) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان در نطق میان دستور اظهار داشت: صحبت‌های ایشان به دور از شأن مجلس بود.

وی افزود: ما اگر از احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری صحبت می‌کنیم، آنچه همه قبول داشته و به آن باور داریم، فرمایشات مقام معظم رهبری است؛ فرمایشات ایشان فصل الخطاب است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرف مقابل چند دوره از روسای جمهور حمایت کرده و در دوره‌های مختلف وزیر بوده و مسئولیت‌های متعددی به عهده داشته است، حال دم از اقلیت می‌زند.

وی با بیان اینکه ما همان اقلیت‌هایی هستیم که به مسئولان کنونی رأی دادیم، نتیجه چه شد؟ گفت: مردم بیکار نیستند که پشت سر ما صحبت کنند، مردم درباره عملکرد ما صحبت می‌کنند.

وحیدی با بیان اینکه چه عملکردی از خود نشان دادید که از آقایان حمایت کرده و طلبکار هستید افزود: نباید از قرآن و نهج البلاغه صحبت کردن به معنای “کَلِمَهُ حَقٍّ یُرَادُ بِهَا الْبَاطِل” باشد.

بیشتر بخوانید :

درخواست پزشکیان از شورای نگهبان: علنی به مردم بگویید چرا رد صلاحیتم کردید/ مملکت در خطر است

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=112810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰