تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
11

حدادعادل: مشارکت کم تقصیر شورای نگهبان نیست

  • کد خبر : 112872
  • 10 خرداد 1400 - 14:25
حدادعادل: مشارکت کم تقصیر شورای نگهبان نیست
مشارکت پایین را نتیجه سوء مدیریت می‌دانم و اینکه کسانی می خواهند گناه مشارکت پایین را به گردن شورای نگهبان بیاندازند یک ترفند است و مگر قبل از این اعلام صلاحیت ها مشارکت ۸۰ درصد بود که این مشارکت را به گردن شورای نگهبان می اندازید؟

جمهوریت : رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: مگر قبل از این اعلام صلاحیت ها مشارکت ۸۰ درصد بود که این مشارکت را به گردن شورای نگهبان می اندازید؟

حدادعادل گفت :

* دشمن به این نتیجه رسیده که با تحریم اقتصادی این مردم را از پای دربیاورد و برای این امر بهانه های مختلفی می تراشند.

* (با بیان اینکه مردم خواهان تحول و تغییرند): ما قبل از سال ۹۲ موج جدید تحریم‌ها را داشتیم و دوسال پایانی دولت قبل تحریم ها آغاز شد و شدت گرفته بود و وقتی روحانی گفتمان را در دستور کار خود قرار داد برای رفع تحریم بود ولی دولت در این ۸ سال آرایش متناسب با رفع تحریم به خود نگرفت.

* دولت وقتی سیاست ارزی جدید خود را متناسب با شرایط تحریم اختیار کرد آیا عاقلانه بود؟ همه شاهد بودیم وقتی همه پیش بینی می‌کردند کار از نظر قیمت ارز و ذخایر ارزی سخت می‌شود، آمدند ارز ۴۲۰۰ تومانی و ارز مسافرتی دادند و به یکباره همه تعجب کردند که در فروشگاه های ترکیه ایرانی ها موج می‌زدند و همه ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته و به مسافرت رفته بودند.

* (با تاکید بر اینکه اهمیت مشارکت بالاتر از پیروزی نیست): مشارکت پایین را نتیجه سوء مدیریت می‌دانم و اینکه کسانی می خواهند گناه مشارکت پایین را به گردن شورای نگهبان بیاندازند یک ترفند است و مگر قبل از این اعلام صلاحیت ها مشارکت ۸۰ درصد بود که این مشارکت را به گردن شورای نگهبان می اندازید؟

* امیدواریم اقتصاددانان کشور ما دست به دست هم دهند و فکرشان را در کنار هم قرار دهند چون امروز بحث نجات کشور است و مردم دنبال ناجی می‌گردند نه رئیس جمهور.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=112872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰