تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
15

با تایید صلاحیت لاریجانی ورق انتخابات بر می‌گردد

  • کد خبر : 113305
  • 14 خرداد 1400 - 14:12
با تایید صلاحیت لاریجانی ورق انتخابات بر می‌گردد
اگر آقای لاریجانی تایید صلاحیت شوند با توجه به شناختی که از ایشان در کشور وجود دارد و توانمندی های ایشان به نظرم می‌تواند به راحتی این زمان از دست رفته را جبران کند و ورق انتخابات برخواهد گشت.

جمهوریت : ایسنا نوشت : یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بررسی مجدد صلاحیت علی لاریجانی توسط شورای نگهبان در راستای توجه به مطالبه رهبری گفت که در صورت تایید صلاحیت علی لاریجانی ورق انتخابات بر می گردد.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بیانات ظهر امروز جمعه رهبر انقلاب اظهار کرد: با توجه به این که صحبت‌های ایشان به صراحت مربوط به عدم احراز صلاحیت آقای لاریجانی بود، ایشان می‌تواند درخواست حکم حکومتی کند البته اگر شورای نگهبان نخواهد کاری انجام دهد، اما رهبری گفتند من از دستگاه های مسئول مطالبه دارم که این اشتباه، خطا و ظلم را جبران کند لذا به نظرم شورای نگهبان باید تشکیل جلسه دهد و این مطالبه رهبری را بررسی کند.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب به صراحت عنوان کردند که گزارش هایی که منجر به عدم احراز صلاحیت شده خلاف واقع بوده بنابراین به نظرم کاملا فضا آماده است که شورای نگهبان با توجه به این مطالبه رهبری در خصوص بررسی صلاحیت مجدد آقای لاریجانی تشکیل جلسه دهند و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری که گفتند گزارش‌ها خلاف واقع بوده صلاحیت ایشان را احراز کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مدت زمان گذشته ۱۰ روزه از موعد اعلام نظر شورای نگهبان اظهار کرد: اگر آقای لاریجانی تایید صلاحیت شوند با توجه به شناختی که از ایشان در کشور وجود دارد و توانمندی های ایشان به نظرم می‌تواند به راحتی این زمان از دست رفته را جبران کند و ورق انتخابات برخواهد گشت.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=113305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰