تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
15

۵ سرباز معلم قربانی واژگونی اتوبوس

  • کد خبر : 116300
  • 03 تیر 1400 - 16:45
۵ سرباز معلم قربانی واژگونی اتوبوس
این مشمولین اعزامی‌های امسال بودند که از مهرماه بنا بود تا به عنوان معلم در محل‌های تعیین شده ادامه خدمت سربازی خود را بگذرانند.

سازمان اورژانس یزد اعلام کرد: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافری در دهستان دهشیر شهرستان تفت در این استان پنج کشته و ۲۸ مصدوم بر جا گذاشت.

حادثه یاد شده ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح امروز رخ داد، این اتوبوس در مسیر زاهدان به آباده شیراز در حرکت بوده است.

مسافران اتوبوس دهشیر سربازمعلم بودند

مهر در خبری نوشت: یک منبع آگاه گفت: مسافران اتوبوسی که صبح امروز در محور زاهدان – آباده دچار حادثه شدند، همگی سرباز معلم بودند.

وی افزود: تمامی مسافران این اتوبوس سرباز بودند که در حال اعزام به محل خدمت بودند.

یک منبع آگاه نیز خبر داد که تمامی سرنشینان این اتوبوس مشمولینی بودند که قرار بود به عنوان سرباز معلم در آموزش و پرورش خدمت کنند.

این منبع آگاه گفت که این مشمولین اعزامی‌های امسال بودند که از مهرماه بنا بود تا به عنوان معلم در محل‌های تعیین شده ادامه خدمت سربازی خود را بگذرانند.

دلیل واژگونی اتوبوس در دهشیر تفت

رییس پلیس راه استان یزد گفت: علت اصلی واژگونی یک دستگاه اتوبوس روز پنجشنبه در مسیر دهستان دهشیر شهرستان تفت به استان فارس نقص فنی ترمز خودور و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه است.

سرهنگ رحیم حاجی ده آبادی با افزود: هم اکنون کارشناسان پلیس راه در محل حضور حادثه دارند و بررسی بیشتر این رویداد ترافیکی در دست بررسی است.

وی ادامه داد: رانندگان باید قبل از سفر و مسافرت از وضعیت خودروی خود از تمامی زوایای فنی و جاده آگاهی کامل داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

در حالیکه سازمان اورژانس یزد در گزارش اولیه خود اعلام کرد که در این حادثه پنج نفر کشته و ۲۸ تن زخمی شدند، در گزارش جدید خود احتمال داد که شمار فوتی ها افزایش یابد.

روابط عمومی این سازمان گزارش کرد که این اتوبوس حامل سرباز معلمان بود.

از مصدومان یک نفر در محل حادثه مداوا و بقیه به بیمارستان‌های شهرهای تفت، ابرکوه، و بیمارستان شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

زمان حادثه ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه امروز گزارش شد که از زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان به شهرستان آباده استان فارس از مسیر استان یزد در حرکت بود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=116300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰