تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
10

صدرنشینی پرسپولیس با پیروزی در خانه مس رفسنجان

  • کد خبر : 116374
  • 04 تیر 1400 - 21:49
صدرنشینی پرسپولیس با پیروزی در خانه مس رفسنجان
پرسپولیس با این نتیجه، 51 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان تا پیش از بازی یکشنبه این تیم برابر فولاد موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

جمهوریت : تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی در خانه مس رفسنجان به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. مهدی عبدی در دقیقه ۷۹ تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

پرسپولیس در این فصل از مسابقات گل‌گهر را در سیرجان و مس نوین را کرمان در جام حذفی شکست داده بود و به این ترتیب سومین پیروزی متوالی خود در این شهر را جشن گرفت تا در این زمینه هت‌تریک کند.

پرسپولیس با این نتیجه، ۵۱ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان تا پیش از بازی یکشنبه این تیم برابر فولاد موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

ترکیب مس رفسنجان: نوشی‌صوفیانی، حامد نورمحمدی، مسیح زاهدی، عقیل کعبی، حسن جعفری، میثم نقی‌زاده (۸۶-مهدی کیانی)، مهرداد رضایی، علیرضا نقی‌زاده، مهرداد آوخ (۸۳-قائم اسلامی‌خواه)، فراز امامعلی و محمدرضا سلیمانی (۸۳-محمد قاضی).

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر (۶۳-مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (۸۸- احمد نوراللهی).

داور: جواد رحیم زاده

نیمه اول

دقیقه یک: حمله تند و تیز بازیکنان پرسپولیس و پاس در عرض مغانلو به آل‌کثیر اولین موقعیت شاگردان گل‌محمدی در این مسابقه را رقم زد که ضربه آل‌کثیر از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: ضد حمله بازیکنان مس، سلیمانی را در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار داد که ضربه مهاجم مسی‌ها به بدن دروازه‌بان پرسپولیس برخورد کرد و دور شد.

دقیقه ۲۳: فرار آل‌کثیر و پاس در عرض این بازیکن به تیر اول را مهدی ترابی از دست داد و ضربه این بازیکن به کنار دروازه رفت.

دقیقه ۳۵: مغانلو در حالی که در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان مس قرار داشت با خطای حامد نورمحمدی متوقف شد. در این صحنه داور ابتدای تمارض بازیکن پرسپولیس را اعلام کرد و به مغانلو کارت زرد داد اما پس از صحبت با کمک‌هایش تصمیم خود را تغییر داد و پشت محوطه به سود پرسپولیس ضربه آزاد اعلام کرد. این صحنه جنجالی دقایقی در بازی وقفه ایجاد کرد.

دقیقه ۳۸: حامد نورمحمدی به دلیل خطا روی مغانلو از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۲: ضربه ایستگاهی مغانلو به بدن بازیکنان مس برخورد کرد و این توپ برگشت داده شد.

دقیقه ۴۳: مجتبی سرآسیایی مربی مس به دلیل اعتراض از داور بازی کارت زرد گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۶۶: مهرداد آوخ با یک حرکت خوب یکی از بازیکنان پرسپولیس را از پیش رو برداشت اما ضربه این بازیکن با اختلاف از روی دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: کار خوب امید عالیشاه و پیگیری این بازیکن پرسپولیسی‌ها را داخل محوطه جریمه به یک موقعیت خیلی خوب رساند اما بی‌دقت عالیشاه در ارسال پاس نهایی این فرصت را از دست داد.

دقیقه ۷۷: پاسکاری بازیکنان پرسپولیس و نفوذ خوب مهدی ترابی باز هم این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه ترابی را نوشی‌صوفیانی به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۷۹: مهدی عبدی با یک فرار خوب پشت مدافعان مس و استپ توپ، خود را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان مس قرار داد و توانست با یک ضربه دقیق گل اول شاگردان گل‌محمدی در این مسابقه را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۵: ضربه سر محمد قاضی به شکلی بسیار خطرناک از روی دروازه لک به بیرون رفت

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=116374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰