تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

فال روز سه شنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۷

  • کد خبر : 1168
  • 19 تیر 1397 - 7:44
فال روز سه شنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۷

اطلاع یافتن از فال روزانه یکی از عادات و سرگرمی هایی است که برخی افراد را بنوعی به خود معتاد کرده است و بدون آن نمی توانند روز خود را سپری کنند، ما نیز برای شما فال روزانه تان را آماده کرده ایم، پس فال امروزتان را از دست ندهید. فال روزانه در روز ۱۹ […]

اطلاع یافتن از فال روزانه یکی از عادات و سرگرمی هایی است که برخی افراد را بنوعی به خود معتاد کرده است و بدون آن نمی توانند روز خود را سپری کنند، ما نیز برای شما فال روزانه تان را آماده کرده ایم، پس فال امروزتان را از دست ندهید.

فال روزانه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین ماه

 

بسط دادن بینشتان همیشه برای شما مهم نیست، اما امروز شما شاید بخواهید برای اینکه بهترین دید را داشته باشید در بالاترین نقطه کوه بایستید. شما هوشمندانه درحین آموزش روشنفکری و مقام رفیعی را به دست خواهید آورد. پس در یک دوره آموزشی ثبت نام کرده و یا حتی به مسافرت بروید تا افق فکریتان را بسط دهید.

 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۷

 

ممکن است که امروز رقابت کردن نسبت به قبل برایتان اهمیت بیشتری داشته باشد، اما نه آنقدر مهم که فقط به خاطر شرکت کردن در یک مسابقه استراحت بعداز ظهرتان در خانه را از دست بدهید. اما هنوز هم کامل کردن خوشی‌هایتان با خندیدن و تفریح کردن با برنامه‌های قبلیتان ایده جالبی است. شاید برنده شدن در همه کارهایی که انجام می‌دهید، مهم باشد، اما نباید به خاطر جلو افتادن در یک مسابقه شانس لذت بردن را از دست بدهید.

 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۷

 

با وجود اینکه شما می‌خواهید که کار درست را انجام دهید، به نظر می‌رسد مسئولیت‌هایتان کمتر پیچیده و دشوار باشند و از قلب تان پیروی می‌کنند. رابطه‌ای که اخیرا با کسی دارید ممکن است عمیق‌تر شود یا یک رابطه جدید را شروع خواهید کرد. شما تمایل ندارید که با احساسات‌تان بجنگید. به یاد داشته باشید، احساسات شما نمی‌توانند مانند یک خانه تغییر نمی‌کند،‌ پس سعی نکنید که آنها را پایدار نگاه دارید. به خودتان اجازه دهید تا آزادانه برقصید بدون اینکه مدام نگران نتیجه آن باشید.

 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۷

 

مشغله فکری امروز به شما اجازه نمی‌دهد که بیشتر استراحت کنید. درحقیقت، این مشغله فکری نمی‌گذارد که حتی به راههای ساده‌تر کردن زندگی‌تان فکر کنید. اگر به نظر می‌رسد که هیچ راه آسانی برای خارج شدن از این موقعیت دشوار وجود ندارد، خودتان را نگران نکنید. برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد که به جای اینکه هر پیشنهاد کاری‌ای را بپذیرید، دست از کار بکشید تا ببینید که در اطرافتان چه اتفاق می‌افتد.

 

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۷

 

ایجاد یک وجهه اجتماعی امروز می‌تواند یک نبرد تمام عیار باشد با این حال گرفتگی کامل ماه در یازدهمین خانه از “دوستان” شما نشان می‌دهد که شما قادر به این نیستید که جزیی از یک گروه نباشید. سعی نکنید که با دیگران به سختی مشاجره کنید. این سیاست خوبی برای تحریک امواج مثبت نخواهد بود. هیچ کدام از این ها باعث نمی‌شود که قدرت خلاقیت شما تقویت شود. در ضمن تا زمانیکه کسی ازشما سئوالی نپرسیده است نظرات تان را برای خودتان نگاه دارید.

 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۷

 

شما به خوبی از راهی که باید بپیمایید اطلاع کافی و لازم دارید اما متاسفانه همیشه در این فکر هستید که خودتان به تنهایی نمی‌توانید کاری را پیش ببرید، این تفکر و دلیل را از ذهن تان دور کنید زیرا شما به تنهایی نیز می‌توانید پیش بروید. زیرا خوشبختانه شما به دلیل صبر و استقامت زیادی  که دارید می‌توانید بهترین رهبر گروه برای خودتان در مسیر زندگی تان باشید. شما اگر در این مسیر گام بگذارید تمام جاده خود را به شما نشان خواهد داد.

 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۷

 

امروز تفکرات فلسفی می‌توانند شما را به دور دستها ببرنند، ولی برایتان لازم است که مثبت اندیشی خود را تقویت کنید. قبول کردن یک مسئولیت جدید برایتان مفید است، به خصوص اگر هم دارای جنبه‌های مادی و هم معنوی باشد. یوگا، فعالیت‌های هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما کمک می‌کنند.

 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۷

 

شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

 

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۷

 

متاسفانه امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان تشویقتان می‌کند برای رسیدن به منافع شخصی قوانین را زیر پا بگذارید. اگر شما عضو یک گروه باشید، افراد گروه شما را برای ریسکهای بزرگتری تحت فشار قرار می‌دهند. باوجود اینکه شما می‌خواهید به قوانین اجتماعی هم احترام بگذارید، ولی الان بهتر است قبول کنید که در کارها و افکارتان فردی غیر عادی باشید.

 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۷

 

امروز حدود ظهر وقتی که ماه وارد برج احساسی دلو می‌شود، شما تحولی در انرژی و توانایی‌های خود حس می‌کنید. ولی وقتی که نمی‌توانید با احساسات خود ارتباط برقرار کنید عصبانی شده و روزهایی که از مشکلات سخت فرار می‌کردید را به یاد می‌آورید. ولی امروز اصلاً مثل آن روزها نیست! پس ترس‌های قدیمی خود را به زمان حال منتقل نکنید. استراحت کردن را بهتان پیشنهاد می‌کنیم، چرا که استراحت تضمین می‌کند که دوباره آسایش و راحتی گذشته را به دست می‌آورید.

 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۷

 

در این روزها تمام افکار شما سمت و سویی منفی به خود گرفته است، به تمام وقایع، صحبت‌هایی که می‌شنوید، رفتارهایی که می‌بینید با دیدی منفی نگاه می‌کنید و تصمیم می‌گیرید. به همین علت بسیاری از موقعیت‌های خوب و حتی عالی را که در این روزها می‌توانسته است برایتان به وقوع بپیوندد با بد بینی تان آنها را از بین برده‌اید. هیجانات، نیروهای منفی درونی تان را کنترل کنید تا بیشتر از این به شما آسیب نرسانده‌اند. سعی کنید آرامش درونی تان را حفط کنید و بعد تصمیم بگیرید.

 

 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۷

 

اگر امروز کسی  داستان طولانی ای را برای شما تعریف کرده، احتمالا ً به آنچه شنیده اید اعتقاد دارید اما این الزاماً به معنی گول خوردن نیست.بلکه شما می‌خواهید حرف کسی را اجمالاً درست فرض کنید. موافق بودن با ایده ی دیگران می‌تواند جرقه ای را در زندگی خودتان ایجاد کند.اما تحلیل زیاد، این روند را قبل از اینکه در مرحله ی اولیه است متوقف می‌کند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=1168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰