تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی نوت ۹ در کره جنوبی به روز شد

  • کد خبر : 11918
  • 25 آذر 1397 - 11:34
آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی نوت ۹ در کره جنوبی به روز شد

به گزارش جمهوریت ; سامسونگ فاز آپدیت آزمایشی اندروید ۹ را برای گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ آغاز کرده است و در حال بررسی وضعیت پایداری آپدیت اندروید ۹ خود با رابط کاربری One UI است. امروز آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی نوت ۹ در کره جنوبی به روز شده و در ادامه آن […]

به گزارش جمهوریت ;

سامسونگ فاز آپدیت آزمایشی اندروید ۹ را برای گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ آغاز کرده است و در حال بررسی وضعیت پایداری آپدیت اندروید ۹ خود با رابط کاربری One UI است. امروز آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی نوت ۹ در کره جنوبی به روز شده و در ادامه آن هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

رابط کاربری One UI سامسونگ

رابط کاربری One UI سامسونگ

سامسونگ آپدیت اندروید ۹ آزمایشی خود را برای گلکسی نوت ۹ به روز کرده است. انتظار می رود که این شرکت آپدیت اندروید ۹ آزمایشی گلکسی اس ۹ را نیز دوباره به روز کند تا ایرادات جدیدی که در آپدیت آزمایشی اندروید ۹ این دو دستگاه وجود داشته نیز برطرف شود.

آپدیت جدید آزمایشی اندروید ۹ گلکسی نوت ۹ با شماره ساخت N960NKSU2ZRLB ارایه می شود و حجم ۲۵۰ مگابایتی دارد. در این آپدیت ایرادات و باگ های که‌ در ارایه اول وجود داشته است برطرف خواهد شد اما احتمالا این به معنای بدون ایراد بودن خروجی نیست.

در حال حاضر این آپدیت جدید اندروید ۹ برای گلکسی نوت ۹ فقط در کره جنوبی ارایه شده است. شما اهل آپدیت های آزمایشی هستید یا برای نسخه نهایی صبر می کنید؟ کم کم به زمستان نزدیک می شویم و احتمالا تا اوایل بهمن ماه باید شاهد انتشار نسخه رسمی و نهایی آپدیت اندروید ۹ سامسونگ برای گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ باشیم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=11918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰