تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
14

عوام‌فریبی رئیس‌جمهور در افتتاح خط لوله نفتی گوره به جاسک

  • کد خبر : 119311
  • 28 تیر 1400 - 13:41
عوام‌فریبی رئیس‌جمهور در افتتاح خط لوله نفتی گوره به جاسک
این روزها می‌شنویم که رئیس‌جمهور می‌خواهد خط لوله نفت گوره به جاسک را پیش از موعد افتتاح کند؛ ظاهرفریبی برای خط لوله‌ای که هنوز تکمیل نشده است چه معنایی دارد.

جمهوریت : نماینده خمینی‌شهر در مجلس با اشاره به برنامه‌ریزی دولت برای افتتاح پیش از موعد خط لوله نفتی گوره به جاسک، آن را عوام‌فریبی رئیس‌جمهور دانست و گفت: این خط لوله هنوز به صورت کامل به مرحله بهره‌برداری نرسیده و نباید افتتاح شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه ۲۸ تیر) در تذکر آئین‌نامه‌ای اظهار داشت: از عملکرد مطلوب رسانه ملی در ایام انتخابات اخیر تشکر می‌کنم ولی ما بیانیه‌ای را با موضوع حمایت از کار کودک و نوجوان با امضای تعداد بالای نمایندگان صادر کردیم اما متأسفانه اهمیت کمتری به این موضوع داده شده است.

وی افزود :‌گروه کودک و نوجوان شبکه یک و دو که روزگاری در تولیدات این حوزه زبانزد عموم بود اما امروز متأسفانه برنامه‌های فاخر تولید نمی‌کند.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور تصریح کرد: این روزها می‌شنویم که رئیس‌جمهور می‌خواهد خط لوله نفت گوره به جاسک را پیش از موعد افتتاح کند؛ ظاهرفریبی برای خط لوله‌ای که هنوز تکمیل نشده است چه معنایی دارد.

نقدعلی اظهار داشت: رئیس مجلس باید جلوی این عوام‌فریبی را بگیرد این در حالی است که درصد بالایی از خط لوله گوره به جاسک روی زمین مانده و آماده بهره‌برداری کامل نیست و افتتاح آن از سوی رئیس‌جمهور جز عوام‌فریبی و جز مصداق این موضوع که کار نکرده را می‌خواهند به عنوان کار انجام شده تلقی کنند معنای دیگری ندارد.

وی گفت: پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج اخیرا صادر شده است که رهبر انقلاب بحث مقاومت و تحقیر آمریکا در افغانستان را در این پیام گوشزد کردند؛ ما آماده‌ایم برای مقاومت.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس خطاب به رئیس مجلس گفت: از چند روز گذشته موضوع گرانی نان مطرح شده است؛ ما امروز شاهد قطعی آب و برق در کشور هستیم این در حالی است که حتی توزیع آب در شهر اصفهان به عنوان مرکز یک استان با تانکر صورت می‌گیرد. با وجود سدهای میلیاردی مشکلات زیادی برای مردم در موضوع کم آبی وجود دارد این در حالی است که اصفهان ۵.۵ میلیون جمعیت دارد و فقط ۳۵۰ میلیون مترمکعب آب در پشت سد زاینده‌رود است لذا در موقعیت فعلی گران کردن آب هیچ معنایی ندارد و شبهه ایجاد اضطراب روانی برای مردم از این عمل وجود دارد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=119311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰