تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
8

معابر شمال شرق تهران از مزاحمت های شغلی پاکسازی شد

  • کد خبر : 1196
  • 19 تیر 1397 - 18:17
معابر شمال شرق تهران از مزاحمت های شغلی پاکسازی شد

سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه چهار گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و رفع آلودگی های زیست محیطی اعم از بصری و صوتی و در راستای اجرای آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، طرح فوریتی شناسایی و رفع مزاحمت واحدهای صنفی با هماهنگی مراجع قضایی در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: با […]

سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه چهار گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و رفع آلودگی های زیست محیطی اعم از بصری و صوتی و در راستای اجرای آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، طرح فوریتی شناسایی و رفع مزاحمت واحدهای صنفی با هماهنگی مراجع قضایی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به روال نامناسب شهرداری ها در سالهای گذشته ، عدم وجود محل قانونی جمع آوری مزاحمان صنفی، شانه خالی کردن ارگان ها و سازمان های دیگر و … این مساله به عنوان یک موضوع جدی در اولویت قرار گرفت.

حسینی یکی از اهدف ساماندهی اصناف را برقراری نظم عمومی بیان کرد و گفت: ایجاد نظم عمومی در معابر، رفع مزاحمت برای شهروندان، کاهش آلودگی های زیست محیطی و رعایت نکات بهداشتی ، جلوگیری از تضییع حقوق افراد قانونمدار، کاهش ناهنجاری های اجتماعی و … از اهداف مهم این طرح فوریتی است.

شهردار منطقه چهار خاطرنشان کرد: در این راستا با افزایش اکیپ های اجرایی در نواحی و محورهای حساس، افزایش اکیپ گشت شبانه در سطح منطقه، حضور مستمر نیروی انتظامی به همراه عوامل معبربان ، پیگیری مستمر احکام قضایی برای برخورد با اراذل و اوباش در قالب سد معبرکنندگان و به رسمیت شناختن معبربانان به عنوان ضابط های قضایی از اقدامات موثری است که می توان در این طرح اجرایی کرد.

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ حسینی در پایان گفت: در ادامه این عملیات در صورت نادیده گرفتن اخطاریه ها توسط واحدهای صنفی متخلف این واحدها پلمپ خواهند شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=1196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰