تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
13
فیلم و عکس های برهنه رو شد:

جزئیات بازداشت مدیر بی آبرو و زن شوهردار در آستارا / دادستان فاش کرد/ عکس

  • کد خبر : 119823
  • 03 مرداد 1400 - 21:34
جزئیات بازداشت مدیر بی آبرو و زن شوهردار در آستارا / دادستان فاش کرد/ عکس
دادستان مرکز استان گیلان گفت: رئیس یکی از ادارات شهرستانی گیلان به دلیل برقراری ارتباط غیر اخلاقی در محیط اداری بازداشت شد.

جمهوریت : رکنا نوشت : رئیس بیمه سلامت آستارا پس از ارتکاب رفتار غیر اخلاقی دستور بازداشت اش صادر شد. رئیس بیمه سلامت آستارا وقتی با یک زن شوهردار خلوت شیطانی کرده بود لو رفت. رئیس بیمه سلامت آستارا توسط مردم خشمگین و درحالیکه برهنه بود از ساختمان اداری اش بیرون کشیده شد و به شدت کتک خورد. رئیس بیمه سلامت آستارا پس از انتشار فیلم برهنگی اش و عکس های خلوتی اش با زن متاهل در محل کارش بازداشت شد. بعد از این فاجعه رئیس بیمه سلامت آستارا برکنار شد.

سید مهدی فلاح میری دادستان اظهار کرد: رئیس اداره یکی از شهرهای استان به دلیل ارتکاب جرم در محیط کارش بازداشت شد.

فلاح میری با اشاره به عمل شنیع این فرد در محیط کارش و ورود دستگاه قضائی برای برخورد قاطع با این شخص، گفت: رئیس این اداره که به دلیل برقراری ارتباط نامشروع در محیط اداری سبب جریحه دار شدن احساسات مردم متدین آستارا شده بود با برخورد قاطع دستگاه قضائی مواجه شده و هم اکنون نیز در بازداشت به سر می‌برد.

دادستان مرکز استان گیلان با بیان اینکه پرونده فساد اخلاقی این شخص در مرکز استان رسیدگی خواهد شد، اظهار کرد: تحقیقات این پرونده فارغ از برخی حواشی ایجاد شده با دقت و سرعت تکمیل و به دادگاه ارسال خواهد شد.

وی پخش تصاویر عمل شنیع این شخص در فضای مجازی را نیز غیراخلاقی و مصداق اشاعه فحشاء دانست و گفت این موضوع در دستور کار رسیدگی دستگاه قضائی قرار داد.

بیشتر بخوانید:
بازداشت یک مسئول به دلیل ارتباط غیراخلاقی در اداره

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=119823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰