تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
10

دستگیری متهم انتشار تصاویر خالکوبی

  • کد خبر : 120026
  • 04 مرداد 1400 - 12:33
دستگیری متهم انتشار تصاویر خالکوبی
متهم پس از مواجهه با مستندات پلیسی به جرم خود مبنی بر به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی اعتراف کرد که در این خصوص محتوای مربوطه از صفحه این فرد حذف و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

جمهوریت : معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی می‌کرد توسط عوامل پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس امنیت عمومی استان، مرد ۳۷ ساله‌ای که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی برای بانوان و آقایان می‌کرد در یکی از مناطق شهرستان کرج مورد شناسایی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس البرز، این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و جمع آوری مستندات لازم، محل اختفای متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و پلیس امنیت عمومی استان منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان کرد: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیسی به جرم خود مبنی بر به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی اعتراف کرد که در این خصوص محتوای مربوطه از صفحه این فرد حذف و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰ نفر از افرادی که اقدام به انتشار محتوای مجرمانه در فضای مجازی کرده‌اند در استان البرز دستگیر شده‌اند و صفحات این افراد حذف یا مسدود شده است، بیان کرد: پلیس سر سوزنی با مجرمان تعارف ندارد و برابر قانون با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، مراتب را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=120026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰