تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
7

مدیرعامل برق تهران بزرگ استعفا داد

  • کد خبر : 120782
  • 10 مرداد 1400 - 21:59
مدیرعامل برق تهران بزرگ استعفا داد
ناظریان که سابقه معاونت هماهنگی و نظارت شمال شرق ـ مجری طرح دیسپاچینگ فشار ضعیف ومعاونت بهره برداری و دیسپاچینگ (شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ) را در کارنامه خود دارد، از سال 98 به عنوان قائم مقام، در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به ایفای مسئولیت پرداخته است.

جمهوریت : دوران خدمت مهندس صبوری در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ پایان یافت.

به گزارش توانیر، در پی استعفای حسین صبوری از سمت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، که چندی قبل به دلیل مسائل شخصی و بنا به درخواست ایشان انجام شده بود، تا ساعتی دیگر کامبیز ناظریان به عنوان سرپرست شرکت مذکور منصوب می شود.

ناظریان پیش از این قائم شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بوده و و با صدوراین حکم از تلاشهای ارزنده حسین صبوری به عنوان مدیرعامل شرکت قدردانی خواهد شد.

گفتنی است شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ دارای بیشترین تعداد مشترکین خانگی و تجاری در کشور بوده و مسئولیت تأمین برق پایتخت را برعهده دارد.

این گزارش می افزاید: ناظریان که سابقه معاونت هماهنگی و نظارت شمال شرق ـ مجری طرح دیسپاچینگ فشار ضعیف ومعاونت بهره برداری و دیسپاچینگ (شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ) را در کارنامه خود دارد، از سال ۹۸ به عنوان قائم مقام، در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به ایفای مسئولیت پرداخته است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=120782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰