تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

ترکاشوند: در ست اول خواب بودیم

  • کد خبر : 12108
  • 25 آذر 1397 - 19:08

به گزارش جمهوریت ; سرمربی تیم پیکان دلیل باخت تیمش در ست اول دیدار با شهروند اراک را دست کم‌ گرفتن حریف از سوی بازیکنانش دانست. به گزارش ایسنا، محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از پیروزی خانگی تیمش مقابل شهروند اراک، گفت: همانطور که می‌دانید تیم شهروند اراک در هفته گذشته سایپا […]

به گزارش جمهوریت ;

سرمربی تیم پیکان دلیل باخت تیمش در ست اول دیدار با شهروند اراک را دست کم‌ گرفتن حریف از سوی بازیکنانش دانست.

به گزارش ایسنا، محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از پیروزی خانگی تیمش مقابل شهروند اراک، گفت: همانطور که می‌دانید تیم شهروند اراک در هفته گذشته سایپا را شکست داده بود و از نظر روحی آمادگی این بازی را داشت اما، تیم‌ما در این دیدار محکوم به برد بود چرا که در هفته گذشته نتیجه را به شهرداری تبریز واگذار کرده بودیم. در ست اول هم آنالیز خوبی داشتیم اما بازیکنان ما از نظر روحی در خواب بودند و وقتی ست اول را باختیم تازه فهمیدند که تیم قدرتمندی مقابل آن‌هاست و در ادامه با جدیت بیشتری بازی کردند.

او در خصوص تعویض‌های خوب تیم پیکان نیز گفت: خوشبختانه نفراتی که به بازی آمدند عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و در مجموع از ست دوم به بعد عملکرد خوبی را درون زمین از خود به جای گذاشتیم. با توجه به اینکه از نظر من تیم شهروند از نظر دریافت، تیم اول لیگ است ‌و بازیکنان این تیم بالای ۷۰ درصد توپ‌ها را دریافت می‌کنند، اگر در حمله هم خوب بودند مسلما جایگاه بهتری را در جدول داشتند ولی به هر حال ما سعی کردیم برنامه‌های خود را در زمین پیاده کنیم و به برتری برسیم. ست دوم خوب بازی کردیم اما در ست سوم بازیکنانمان دچار استرس شدند ولی در نهایت با یک توپ‌گیری خوب به برتری رسیدیم. فکر ‌می‌کنم اگر توپ‌های برگشتی ما در ست اول بازی می‌خوابید بازی سه بر صفر میشد.

ترکاشوند در پایان افزود: به تیم شهرند خسته نباشید میگویم و  اگر از نظر مالی این تیم را حمایت کنند به نظرم عملکرد بهتری را در ادامه لیگ خواهد داشت. از همه بازیکنان خودم نیز تشکر میکنم که با وجود مصدومیت‌ها کنار تیم بودند و برای ما بازی ‌کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=12108

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰