تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

انتقاد تند شورای هماهنگی اصولگرایان قم از علیرضا زاکانی

  • کد خبر : 121236
  • 13 مرداد 1400 - 10:45
انتقاد تند شورای هماهنگی اصولگرایان قم از علیرضا زاکانی
آیا هجمه‌های مختلفی که به این شورا به خاطر قمی نبودن‌تان شد را فراموش کرده‌اید؟ بیننا و بین الله آیا شورای هماهنگی از زمان انتخاب‌تان در مجلس از شما درخواستی به جز در راستای منافع عمومی شهر و کشور داشته است؟

جمهوریت : تابناک نوشت : شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم از علیرضا زاکانی نماینده شهر قم به خاطر کاندیدا شدن و ارائه برنامه برای حضور در شهرداری تهران انتقاد کرد.

در متن این نامه آمده است:
برادر بزرگوار جناب آقای دکتر علیرضا زاکانی (دام عزه)
نماینده محترم مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم
ضمن تبریک ایام الله دهه ولایت و اعیادی که پشت سرگذاشته شد معروض می‌دارد چندی پیش از طرق مختلف و مجاری غیر رسمی شایعه نامزدی حضرتعالی برای تصدی پست شهرداری تهران را شنیده بودیم، اگر چه این خبر در همین سطح هم نگرانی‌هایی ایجاد می‌کرد اما چون از مبادی رسمی چیزی اعلام نشده بود، نیازی به نگارش چنین نامه‌ای نیز احساس نمی‌شد.

تا این که امروز (۱۰ مرداد ماه) خبری بر روی خروجی خبرگزاری ایرنا قرار گرفت مبنی بر این که حضرتعالی به عنوان یکی از هشت نامزد تصدی این پست، برنامه‌های خود را به شورای شهر تهران تقدیم کرده‌اید و پیگیری‌های دیگری که از منابع مطمئن صورت گرفت نیز خبر را تایید کرد.

البته ای کاش از قبل شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم را که دعوت کننده‌ی حضرتعالی به قم و مهم‌ترین حامی‌تان در انتخابات مجلس بود و شاید بیشترین اقبال مردم به حضرتعالی به خاطر اطمینانی بوده که به اعضای این شورا داشته‌اند، در جریان امر قرار می‌دادید.

بعید است از حجم تلاش‌های این شورا و رایزنی‌های فراوان آن از اخذ حمایت علما و مراجع گرفته تا گروه‌های سیاسی انقلابی ریشه‌دار و تا مردم کوچه و بازار بی اطلاع باشید! آیا هجمه‌های مختلفی که به این شورا به خاطر قمی نبودن‌تان شد را فراموش کرده‌اید؟ بیننا و بین الله آیا شورای هماهنگی از زمان انتخاب‌تان در مجلس از شما درخواستی به جز در راستای منافع عمومی شهر و کشور داشته است؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=121236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰