تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8

هدیه محمدجواد ظریف به لاوروف/ عکس

  • کد خبر : 122104
  • 18 مرداد 1400 - 15:57
هدیه محمدجواد ظریف به لاوروف/ عکس
محمد جواد ظریف مجموعه‌ای از کتاب «راز سر به مهر» را به وزیر خارجه روسیه هدیه داد.

جمهوریت : محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان مجموعه ای از کتاب تازه منتشر شده « راز سر به مهر» با موضوع برجام را به سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه تقدیم کرد .

مجموعه ۶ جلدی کتاب «راز سر به مهر» به نویسندگی محمد جواد ظریف ،علی اکبر صالحی، سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی منتشر شده است .

در مقدمه معرفی این کتاب که توسط انتشارات موسسه اطلاعات منتشر شده ، آمده است : مجموعه «راز سر به مهر » گزارشی توصیفی و مستند دباره روند یکی از مهم‌ترین پرونده های تاریخ ایران است که می کوشد قرائت ایرانی از برهه‌ای مهم در سرنوشت معاصر را به تصویر بکشد . انگیزه تدوین این مجموعه حاصل ارزیابی روایت‌ها گزارش هایی بود که طرف‌های مقابل« بیشتر آمریکایی ها» به نشر و ترویج آن طی دو دهه اخیر مبادرت کردند ،آنها تلاش داشتند اذهان را بسازند و تاریخ را آنگونه که خود می خواهند گزارش کنند.

گردآوری این توسط سید علی موجانی انجام شده است .

عناوین شش جلد کتاب مجموعه راز سر به مهر که گزارشی ایرانی از روند مذاکرات هسته ای و برجام است به ترتیب عبارتند از کتاب اول « توافق موقت ژنو»، کتاب دوم« از توافق موقت تا اتاق نگارش» کتاب سوم« جدال بر سر متن »کتاب چهارم« فصل سرد و سخت مذاکرات »کتاب پنجم »تولد برجام» و در آخر کتاب پنجم به اضافه یک «پیوست ها» است .


لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=122104

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰